borovice

Jan Řeháček

Paroháčů je letos dost

Srnka je v našem parku jako houska na krámě. Zato setkání s jelenem si člověk musí považovat. Letos jsem ale náhodou objevil, kde se srocují: na záložním travnatém parkovišti, kterému se říká Gil's Hill, těsně před západem slunce.

9.11.2023 v 9:09 | Karma článku: 19.30 | Přečteno: 239 | Diskuse

Jan Řeháček

Sovy a supi

V našem parku také poletuje spousta zajímavých ptáků. Tak jsem jich pár vyfotil. Sovy jsou sice nočními živočichy, ale na jaře se občas dají zastihnout i za denního světla. A za pár šupů k nim přihodím ještě pár supů. Ať nežeru.

9.8.2023 v 9:09 | Karma článku: 19.98 | Přečteno: 234 | Diskuse

Jan Řeháček

Rosalinda the Squirrel

V našem parku máme samozřejmě také spoustu veverek. A přestože nejsou tak roztomilé, jako ty evropské, občas je s nimi docela legrace. Největší zábava je s Rosalindou, která žije ve stromní dutině nedaleko můstku přes potok.

9.2.2023 v 9:09 | Karma článku: 22.13 | Přečteno: 304 | Diskuse

Jan Řeháček

Všechno nejlepší, milá Země (2022)

Když se někdy dívám na strohé fotografie z Marsu nebo Venuše, tak si říkám jakou máme kliku, že žijeme na takové báječné planetě. Jednoznačně Miss Galaxy. A protože má dnes svátek, zavedu vás na devět obzvlášť kouzelných míst...

22.4.2022 v 9:09 | Karma článku: 17.55 | Přečteno: 258 | Diskuse

Jan Řeháček

Co bych s těma myšimama dělal - II.

V noci z 20. na 21. srpna jsem zažil malou invazi. Z parku, na jehož okraji bydlím, ke mně pronikla lesní myš. No, vlastně to nebyla lesní myš, ale trojský kůň. Na druhý den totiž z jejího břicha vyskákali tři malí bojovníci.

14.9.2018 v 9:09 | Karma článku: 30.65 | Přečteno: 855 | Diskuse

Jan Řeháček

Kdo nepučí s námi, pučí proti nám

Po chladnějším úvodu jara konečně i k nám do severní Virginie dorazilo teplejší počasí. A flora i fauna přijaly tuto změnu s nelíčeným povděkem. V parku, který ještě před měsícem připomínal spící zámek, to najednou kolotá životem.

2.5.2018 v 9:09 | Karma článku: 20.54 | Přečteno: 424 | Diskuse

Jan Řeháček

Zlato nad zlato

Ester Ledecké musí tahle olympiáda připadat jako neuvěřitelná pohádka. Na této úrovni se ve dvou sportech nevítězí... My ostatní můžeme jen litovat, že ji hokejový trenér Jandač nezařadil po boku Erata a Kubalíka do první pětky.

24.2.2018 v 9:09 | Karma článku: 38.71 | Přečteno: 4092 | Diskuse

Jan Řeháček

Veverky do parlamentu!

Než se pustím do agitační práce, ráda bych co nejsrdečněji poděkovala redakci, že mi prostřednictvím této nové rubriky umožnila bezostyšnou propagaci naší malé, ale extremistické straničky. Vencerémos! Nu pagadí! Go Squirrels!

16.10.2017 v 9:09 | Karma článku: 20.55 | Přečteno: 534 | Diskuse

Jan Řeháček

Jak jsem dělal liškám pizzu

Vždycky jsem si přál žít v kraji, kde dávají lišky dobrou noc. Na stará kolena se mi tento dávný sen konečně splnil. Každou noc kolem jedné hodiny ranní mne navštíví liška, někdy dvě. Ale musel jsem je nejdřív podplatit salámem.

22.2.2017 v 9:09 | Karma článku: 22.42 | Přečteno: 551 | Diskuse

Jan Řeháček

Oficiální ceník zapíchnutých čísel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisici elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat.

19.2.2017 v 17:31 | Karma článku: 15.40 | Přečteno: 551 | Diskuse

Jan Řeháček

Hlavní stránka blogů

Tři technické poznámky, které mne napadly, když jsem si prošel hlavní stránku blogů. Všechny tři by se - úplně nebo částečně - daly realizovat v rámci současného formátu.

27.1.2017 v 5:29 | Karma článku: 17.85 | Přečteno: 354 | Diskuse

Jan Řeháček

Co bych s těma myšimama dělal?

Protože bydlím na okraji poměrně velkého parku, občas se stane, že ke mně zabloudí lesní myš. Koucoura nemám, obratlovce nezabíjím, takže mi nezbyde než malého vetřelce chytit svépomocí a potom ho eskortovat zpátky do divočiny.

14.9.2016 v 9:09 | Karma článku: 34.35 | Přečteno: 1179 | Diskuse

Jan Řeháček

Můj první kilometr

Dobrý den. Jmenuji se Nikolas Šnek, ale přátelé mi říkají Niki Louda. Minulé léto jsem si předsevzal, že se stanu prvním plžem v našem okrese, který dokáže za rok uplazit vzdálenost jednoho kilometru. Toto je můj příběh.

27.7.2016 v 9:09 | Karma článku: 23.96 | Přečteno: 556 | Diskuse

Jan Řeháček

Kdo neskáče, není veverka!

Myslíte si, že nás veverky nejvíc rajcuje čerstvě odhozený obal od kešu másla, popřípadě mimořádně ladný přeskok z větve na větev? Kdepak. My jsme nejšťastnější, když se nám podaří napálit střílenej centr z první rovnou do vinglu.

21.6.2016 v 9:09 | Karma článku: 23.17 | Přečteno: 432 | Diskuse

Jan Řeháček

O kravách, uprchlících a sovětské invazi

Upozornění pro spotřebitele: tento blog je certifikovaný, stoprocentní a notářsky ověřený plagiát. Jednu každou větu jsem šlohnul někomu z nadpisu. To jsem zvědav, jak dlouho tady vydrží... (kliknutí napoví, kde jsem loupil)

17.2.2016 v 9:09 | Karma článku: 26.07 | Přečteno: 1247 | Diskuse

Jan Řeháček

Polojasná zpráva z multikulturního lesa

Pokrok se nedá zastavit, ale občas bych mu nejraději hodila pořádnej špalek pod kola. My, zvířátka, to v lese fakt nemáme jednoduchý. Asi před měsícem si nás všechny sezval jeden uhlazenej lišák s kravatou a na pasece nám sdělil, že prý rušíme dosavadní lesoprávní uspořádání a zakládáme Lesní Unii. No to se ví, čuměli jsme jak z jara - paní Srnková dokonce na okamžik omdlela - ale lišák se nedal vyvést z konceptu. Plamenně hovořil o zvířátkách nového ražení, ukazoval nám barevný prezentace o kolik stoupne spotřeba žaludů a kaštanů a vůbec nám sliboval hory doly černý les. Prostě takovej ten kofr co by dokázal prodat hadům sluchátka na uši. Jeho projev byl samý sluníčko sem, sluníčko tam, ale v realitě se z toho nakonec vyklubalo takový divně pošmourný polojasno. No považte sami.

26.3.2015 v 9:09 | Karma článku: 32.72 | Přečteno: 1589 | Diskuse

Jan Řeháček

Rasismus? Druhismus!

Tak miláčkové, takhle to dál nepůjde. To je pořád rasismus sem, rasismus tam... všichni lidi mají stejná práva... ale co my, ostatní zvířátka? My nic? Tak já Vám něco řeknu. Když jsme my, veverky, už dávno lítaly po lužních lesích, tak se lidstvo teprv koupalo v železňáku, ne-li v bronzováku. A na provázku za sebou tahalo prakačera. Budete se asi divit, ale my máme na tuhle modravou planetu úplně stejný nárok jako vy.

2.10.2014 v 9:09 | Karma článku: 33.95 | Přečteno: 3218 | Diskuse

Jan Řeháček

Můj tatínek byl veverka. Ale slušná veverka.

Můj tatínek byl veverka. Já vím - říkáte si - veverka to je jen taková načinčaná krysa, která umí obratně šplhat. Ale můj táta byl jinej. On nikdy moc šplhat neuměl. A taky se mu to párkrát při cestě z hospody domů pěkně vymstilo.

24.1.2014 v 8:38 | Karma článku: 35.50 | Přečteno: 2274 | Diskuse
VIP
Počet článků 400 Celková karma 18.40 Průměrná čtenost 922

Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.