Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zvláštní zajímavé?

0 0
možnosti

Mně se to líbí! I z důvodu toho, že nejste nafoukanec!VR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

To mě těší. Ona to byla jen taková pozdně-aprílová variace na jednu operní árii, a jak už tady někdo poznamenal, ani to nemělo pointu...

S tím nafoukancem je to složitější. Já myslím, že chlapi jsou nafoukanci všichni, a já nejsem výjimkou. Na tomhle blogu se to tak možná jeví, protože jsem si ho pořídil čistě pro vlastní obveselení. Ale je to jen optický klam. My (muži) s tím zbytnělým egem prostě bojujeme celý život. Někdo úspěšněji a někdo méně úspěšně.

0 0
možnosti
Foto

((salutující smajlík))

0 0
možnosti

Buď buďte stručný, věcný a nebo vtipný. Tohle má být co?

0 0
možnosti
Foto

Tohle má být zpráva o nalezení motáku.

(čárky si doplňte dle libosti)

0 0
možnosti

Vidim, ze jste do toho dal mnoho usili, mysleni a energie. Bohuzel je to velmi dlouhe a v pulce se jaksi ztracim a zapomenu co bylo pred tim, o cem to je a co je pointa...

1 0
možnosti
Foto

S tou energií je to myslím takhle: když se vám něco nechce - třeba vyplnit daňové přiznání - tak se každá řádka vleče jak schvácená kobyla. Když vás ale něco baví, tak vypláznete dvě normostrany ani nevíte jak.

To, že to občas čtenářům nesedne je smůla, ale v dnešní době bych z toho nedělal tragedii. Na Internetu si každej najde, co se mu líbí.

1 0
možnosti
Foto

Pane Řeháčku, začněte hulit něco jiného.

2 0
možnosti

Moc dlouhé, na to aby to bylo směšné

2 0
možnosti
Foto

Takhle to dopadá když kadeřnice šibujou miliony po republice a nestříhaj. Příště popadnu blog za flígr a dotáhnu ho k nejbližšímu holičovi, ať ho pořádně sešmiká.

1 0
možnosti

Co je to za blábol?

4 0
možnosti
Foto

Podle vroubkování listů bych to tipnul na Blábol obecný, ale mohlo by se jednat i o Blábol pichlavý - ten je však v těchto zeměpisných šířkách vzácnější.

1 0
možnosti
Foto

moc mne to nevzalo

0 0
možnosti
Foto

To jsme dva. Mě to taky moc nevzalo. Zaplaťpámbu.

Ještě by mě to někam odneslo a co já pak tady - sám bez sebe...

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.