Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

moje matika se zasekla na úrovni střední školy a ekonomických výběžků... informace se mi v jakési dosti omezené hladině zaseknou a difuze do mozku zcela ustává. nicméně už vím, kam na to příroda chodí. a že ta pověstná stupnice: matika, fyzika, chemie, bižula funguje. takhle vypadají fotky mrňavých mořských mlžů. taky koráli. je takovejch věcí, který na světě nepochopím a jsou krásný, že mám furt radost, jak budu pěkně překvapená a co všechno ještě potkám

1 0
možnosti
Foto

Jo na světě je krásy spousta. Jen mít oči k vidění, jak říká básník.

Díky za návštěvu mé matematické zahrádky. :-)

0 0
možnosti

Grafika je pěkná, ale to ostatní bylo jistě pouze velmi dobře napsané.

1 0
možnosti
Foto

Dík za návštěvu.

0 0
možnosti

Neměl jste spíš na mysli, že si jdete zintegrovat nějakou dobře vychlazenou funkci? Matematik se musí vyjadřovat přesně!

1 0
možnosti
Foto

Jo, už se mi v ledničce chladí funkce evropského komisaře.

A to by v tom byl čert, abychom tu Evropu nezintegrovali.

1 0
možnosti
Foto

ZaseR^:-)

Líbí se mi Juliova podvyživená množina-)

1 0
možnosti
Foto

Už jsem jí koupil 20 deka vlašáku. Ať si holka užije.

1 0
možnosti
Foto

Graficky nadherne, matematicky  asi taky ;-D

1 0
možnosti
Foto

Matematicky je to trochu záhada. Leccos už se o nich ví, ale všechno zdaleka ne.

Ale ono je to tak lepší. Krása se ráda halí závojem tajuplnosti.

1 0
možnosti

Díky za vysvětlení těch souvislostí R^, je to super zajímavé! R^ Karma!

1 0
možnosti
Foto

No já si snad udělám k večeři míchaný vajíčka s karmou...;-)

0 0
možnosti

;-DHru o jablko jsem viděl, ale tam se to fraktálně dělo trochu jinak....no nic, opět jsem se utvrdil v tom, že do tajů matematických budu i nadále nahlížet pouze okem uměleckým, působí to na mě, jakoby se v děloze rodil matematický vzorec a co hůř, občas podléhám mrákotám a vidím hlásné trouby ke starým gramofonům..

1 0
možnosti
Foto

V historii bylo těch her o jablko poměrně dost - tu první hrál nějakej Paris, a skončila poměrně ošklivou válkou. No a kdybychom to vzali šířeji, tak i Adam s Evou vlastně hráli o jablko.

Já stejně nevím, co lidstvo na tom jablku vidí. Já bych osobně daleko raději hrál o meruňky.

0 0
možnosti
Foto

Fraktály mě vždy fascinovaly.   Karma. R^

1 0
možnosti
Foto

Mě taky, přestože v nich nedělám. Ale myslím, že mnohé ekonomické nebo politické systémy mají fraktální povahu. Tedy, že se skládají z jistých mocenských vzorců, které se v jiné škále opakují na nižších úrovních.

0 0
možnosti
Foto

R^Moc se mi to líbí, ačkoli matematicky mi to nic neříká. Občas mi někdo něco podobného pošle, nebo se to dá najít na internetu. Škoda, že jsem jako školou povinná netušila, že matematika může vypadat i takhle. Krása.

1 0
možnosti
Foto

Ona se matika učí dost příšerně. Při tom je spousta zajímavých věcí, které by šlo vyložit i v rámci středoškolských osnov. Dneska - v době akčních thrillerů - by se z ní dal udělat i seriál o krocení nekonečna... :-)

0 0
možnosti
Foto

Vážený pane, vůbec tomu nerozumím. Ale jsem si jist, že Vy přesně víte, o čem je řeč a to mne uklidňuje, že existují lidé, kteří se vyznají v tak složitém bludišti, jako je matematika, fraktály. 

Některé Vaše obrázky bych s gustem pověsil do obýváku.

Karma a pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu.

Pro někoho je složitá matematika, pro jiného biologie a pro někoho zase oprava karburátoru. Každej holt máme ten mozek naštolovanej jinak.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS