Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec, je fajn, že se mohu podívat tam, kam se třeba nikdy nepodívám.

1 0
možnosti
Foto

Ono těch hezkých míst je na Zemi tolik, že člověk nemá šanci to fyzicky objet. Tak aspoň, že máme ty fotky...

0 0
možnosti
DT

Skvostné a přímo luxusní. R^ A musel to být nádherný výlet. Prach, nepohodlí a pak takovýhle nádherný výhled... R^

1 0
možnosti
Foto

To nepohodlí bylo důležitý. Kdyby vedla asfaltka až k Vlně, tak by to nebylo tak zábavný.

0 0
možnosti
Foto

R^řekl bych....že to jsou přímo kouzla:-)

1 0
možnosti
Foto

Já nic. To geologie :-)

0 0
možnosti
JR

J68a44r29a 17R65a54n57k

2. 5. 2014 5:49

Svet je krasny! Projizdela jsem to jiz nekolikrat od kanadske hranice a z dolu do San Diega a vzdy neco noveho Red Canyon a Brice Canyon mi ucarovaly, vybral jste skvele fotografieR^

2 0
možnosti
Foto

Západní pobřeží Spojených států je skutečně krásné. Nejvíce se mi líbilo v Severní Kalifornii. San Francisco je pěkné město a je tam příjemné subtropické klima. V San Diegu je na mne až příliš teplo. Severní Kalifornije mi přírodou a klimatem připomínala trochu Itálii, ale bez hlučných Italů. :-) I když proti Italům toho moc nemám. Je to hodně jiná země než Severní Kalifornie, ale tam se mi také líbí. 

Kdybych byl o hodně ale skutečně o hodně moc bohatší, tak bych nejraději bydlel zhruba 21 mil na jih od San Francisca. :-) 

A kdybych byl o něco málo chytřejší, tak bych tehdy nejraději pracoval na Standford University. Počátkem 80 let jsem navštívil konferenci v mém oboru na Standfordské universitě v Palo Alto. Navštívil jsem též Standford Research Istitute. Setkal jsem se tam s kolegou z oboru, s kterým jsem si rozuměl a zeptal jsem se ho, zda bych u nich nemohl nějakou dobu pracovat. Možné by to asi bylo, ale musel bych u nich pracovat alespoň 1 rok, abych se jim vyplatil, prvních půl roku bych se hlavně zaučoval,do toho, co dělali. Můj tehdejší nizozemský zaměstnavatel by s tím asi rád souhlasil, SRI byl jejich vzor. Neměl jsem však ještě nizozemské občanství a abych je mohl dostat, tak jsem musel po dobu minimálně pěti let alespoň půl roku do roka žít v Nizozemsku. Když na to teď vzpomínám, tak mě mrzí, že jsem se nepokusil si to nějak zařídit. Takhle jsem zůstal v Nizozemsku. :-( I když i tady se dá celkem dobře žít.

1 0
možnosti
Foto

Fantastické místo. Škoda, že je to do Arizony tak daleko. Moc díky za sdílení R^ :-)

1 0
možnosti
Foto

Taky si říkám. Kdysi jsem žil v sousedním NM, jenže to zas bylo daleko do Čech. Jeden si prostě nevybere...

0 0
možnosti
Foto

A na adresu matičky Země: bezva úlet :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný a zajímavý fotoblog. Předpokládám, že první tři fotky jsou trochu upravované. Je to tak?

Arizonou jsem kdysi projížděl. Přespali jsme ve Phoenixu a zdrželi jsme se pouze u Grand Canyonu. Pak jsem pokračovali do Las Vegas, Yosemity parku, Lake Tahoe, Sacramenta, a pak do San Francisca a odtud podél pobřeží zpět až do LA. Vesměs nádherná místa. 

Zajímá mne, prší někdy v pouštích Arizony? Jistě občas (možná pouze jednou za několik let) trochu ano.

2 0
možnosti
Foto

Dodatek

Mrkl jsem ještě na Wikipedii. Fotky Vlny tam vypadají stejně, takže jste fotky asi upravovat nemusel. R^

0 0
možnosti
Foto

Nadhera! Ale driv to asi vidim na ten soutok Labe a Orlice :-D

2 0
možnosti
AS

ja taky ;-D. i kdyz bych moc rada. Nevyrazime tam spolu, Kamilo?

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.