Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkně a vtipně napsáno, pěkné fotky. 

Lehký městský, národní a atd. šovinismus a špičkování nevadí a pobaví.  :-)Jen se to nesmí nikdy brát vážně.

1 0
možnosti
Foto

Jo, jo - jen tak lehce jiskřit, ale dávat bacha aby to nevyhodilo trafo stanici.

1 0
možnosti

Jste čekal jak to dopadne. No dopadlo to dobře jak pro nás -ČB- tak pro Vás. Snad už tam zůstaneme.

1 0
možnosti
Foto

No čekal... spíš jsem nervozně poposedával na židličce a závistivě pozoroval jak vám narůstá skóre.

0 0
možnosti

Jakmile začíná něco na Za devatero...hned jsem tam, nevím, možná silně zakořeněná vzpomínka z dětství či co. To bylo pořád něco za devatero řekama, lesama, horama. Jelikož jsem fotbalový fanda, těšil jsem se, že se dozvím, proč se u vás říká "Pod lízátky". Tuto důležitou informaci ovšem nezmiňujete. A tak se mohu jen domnívat, že tento název je odvozen od stožáru s reflektory, který je možno vidět v pozadí. Nezlobte se, ale v tomto jsou tedy Pardubice s informacemi o perníku na vyšší úrovni.

3 0
možnosti
Foto

K původu jména "pod lízátky" existují dvě varianty.

Hradečáci tvrdí, jak správně uvádíte, že název je odvozen od tvaru osvětlovacích těles (celkem 4), které připomínají populární lízatelné cukrovinky.

Pardubičáci však hradecké fotbalisty obviňují ze servilnosti vůči rozhodčím, ba až z podlézavosti, a často na ně při vzájemných soubojích volají "vy podlízátka". Odtud tedy název stadionu.

4 0
možnosti

;-DR^

No a teď se půjdu nudit k tomu filmu o králíčcích.

1 0
možnosti
Foto

Vás filmy o králíčcích nudí?

To já vždycky trnu, jestli budou hopsat po trávě nebo po jetelu... :-P

0 0
možnosti
Foto

No a až se za pár desítek let ta města spojí, budou to Hradubice nebo Prdec?

1 0
možnosti
Foto

V Pardubicích není ani ten perník jako dřív.R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Jakej je tam perník to nevím, ale maj perfektní odpalovací rampu do první ligy.

1 0
možnosti
Foto

Je úžasné, že dokážete tak vzorně držet emoce pod kontrolou, učitelé Šaolinu se mají co učit! Perfektní vědecké srovnání!

1 0
možnosti
Foto

Jak "pod kontrolou"? Já si musel dát čtyři studený sprchy jen aby se mi podařilo zahnat bulvy zpátky do očních jamek.

A co se Šaolinu týče, právě studuju tuto variantu:

http://en.wikipedia.org/wiki/Shaolin_Soccer

0 0
možnosti

Vy jste Hradečák? Já Budějičák. Do fotbalový ligy jdeme sice spolu ale ukradli jste nám hokejovej mančaft - nejstarší v republice. Nemám vás rád. A vaše město je ještě hnusnější než naše. Tak. :-)

2 3
možnosti
Foto

Hokejový mančaft jste si vypudili z Budějek sami. Nebýt toho, nemohla by být o stěhování KAMKOLI ani řeč...

2 0
možnosti
Foto

V Hradci jsem nikdy nebyl, ale pochází z něj jeden můj bývalý kolega z energetické branže :)

1 0
možnosti

Tak zkuste někdy přijet. Hradec je krásné město a že to musím vědět, když jsem se tu narodila ;-D

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS