Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

R^Kdesi jsem se zapomněl...a málem opomenul toto půvabné zamyšlení. Jen vinou mé tradiční netrpělivosti, která odzbrojila mou tradiční zvídavost jsem se nechtěně vyhnul pročítání tabulek. Nemohl jsme si nepovšimnouti, že toto pojednání, je takové volné, lehké navázání předchozího tématu " Píší blogerky jinak než blogeři?"

Jsem rád, že přeci jen můj zrak spočinul na Vašich řádcích a mou mysl zaplavila vlna láskyplné češtiny...k marturitě jsem byl nucen přečist si spoustu českých básníků a spisovatelů, ke kterým bych možná nikdy nenalezl cestu...a díky za to.

1 0
možnosti
Foto

Jo, pokračování to je.

Ona je v těch datech spousta zajímavých věcí, takže když už jsem si je pracně nasyslil, tak je pořádně vyždímám.

1 0
možnosti
DT

:-) wow! R^ Kočky dají víc karmy jak sex... :-) 

Moc hezké, Jane! Jdu si to přečíst ještě jednou a podrobně. R^

1 0
možnosti
Foto

No, ona je tu docela silná kočičkářská lobby :-)

(nejlíp je to vidět na přímém srovnání kočka-pes)

Zdravím.

0 0
možnosti

To je to zase odbytý.:-))))). A těch zájemců o blog! Děkuji za doplnění trolla, ikdyž jsem zklamaná, že jsem jich odhadovala víc (možná je to tvarem slova, trollů by bylo víc). Co se ale hodně povedlo, je ten úvod o jazyku. Jen doufám, že jsem těch, ovšem slušných, časopisů nečetla moc.:-). Těším se na další díl. Díky.

1 0
možnosti
Foto

Dík. Tvarem slova to ale není. Je sice fakt, že jsem ty gramatický varianty trochu odflák, ale "trollů" mezi nimi zrovna je. Já je časem budu trochu doplňovat.

1 0
možnosti
Foto

Koukám, že slovo "zrzka" se moc nechytá a to se už tolik let snažím :))

1 0
možnosti
Foto

Zatím jsem ta slova vybral sám a to tak, že jsem opajcnul ta minulá a přidal pár hlavně z politiky, ekonomie a zeměpisu. Mrknul jsem do výstupního souboru a je tam zrzka (20x), blondýna (43x), blondýnka (18x), brunetka (13x) a to koukám jen na první pád.

Takže až se dostaneme k ženám, tak to bude zajímavější než tenhle všeobecný přehled. A navíc bude trochu víc dat.

1 0
možnosti
Foto

R^jste statistický kouzelník:-)

6 0
možnosti

Nejen statistický...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.