Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pohádkové fotografie, pohádkový text, pohádkový pocit z Vašeho psaní...Tak mi je až líto, že jsem dodnes Váš blog míjela.Nahlédla jsem do Vašich pohádek a vůbec... Nejsem velký čtenář, ale Váš styl blogu je jako osmý div světa, který mne ke čtení snad ještě přitáhne, díkyR^

1 0
možnosti
Foto

Ježiš tak to já du na sebe rychle hodit kvádro, když budu stavět ty pyramidy... :-)

(a děkuju za návštěvu i vlídná slova)

0 0
možnosti
DT

:-) Nádherná exotika. R^ A moc hezký virtuální výlet, díky! R^

1 0
možnosti
Foto

Taky děkuju. Že jsme si tu planetu ale uměli vybrat...  :-)

0 0
možnosti
Foto

Stručný a pěkný přehled Arabských emirátů. R^:-) Pěkně na psáno a hezké fotografie.

2 0
možnosti
Foto

Dík za návštěvu. :-)

0 0
možnosti

Abu Honzo Al Gebro, tak to je superblog pro toho, kdo se tam nepodívá, jako já. Snad jen chybí závěrečná otázka, kolik je prezidentovi. :-))) Palec nahoru! A dík.

2 0
možnosti
Foto

Oni mají místo presidentů šejky. A podle toho, co nám říkal průvodce, to není vůbec špatný. Kolikrát si říkám, že osvícená monarchie by nám možná sedla líp - jen jak najít osvíceného monarchu...

1 0
možnosti
FF

Nedávno temný sen jsem měl....svět zaniklý v něm viděl jsem, když planeta Země své bohatsví zavřela...a Arabské emiráty pozřela...8-o

1 0
možnosti
Foto

Jo, pohyblivý písek je prevít :-)

1 0
možnosti
Foto

díky za výlet do úúúúúplně jiného světa.:-)

1 0
možnosti

Těch vrtných souprav bylo opravdu jen devatero? .-)

3 0
možnosti
Foto

Mne RSS občas upozorňuje pozdě na to, abych mohl hlásit "první" :) Na druhou stranu...občas pozdě, ale vždy upozorní :)

2 0
možnosti
Foto

Tak jestli to správně počítám, tak si dnes do deníčku mohu zapsat:

"Jak jsem si potykal s Karlem Čtvrtým"

1 0
možnosti
Foto

Stačí devatero palců?R^R^R^R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Budu Vám říkat Jezinka Bezinka :-)

(jen devět prstíčků si ohřejeme a hned zase půjdeme)

0 0
možnosti
Foto

Honzo nikdy jsem tam nebyl a ted jsem se tam mrknul. Děkuji R^

1 0
možnosti
Foto

Kam by se taky člověk hrnul, když je ve východních Čechách tak hezky a zeleno.

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.