Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vaše návštěva vždy potěší. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Velmi silný příběh.

1 0
možnosti
Foto

Bezesporu... a ta scéna je těžištěm celého příběhu.

0 0
možnosti
Foto

Přidala bych maminku z nového časosběrného ( a tím velmi zajímavého) hraného filmu Chlapectví...Zajímavé pojetí a přesně tak neokázalá životní i filmová role matky tak, jak jde život...Pro vás karma - citlivých mužů je čím dál méně.R^

1 0
možnosti
Foto

Dík za návštěvu. Ten film jsem ještě neviděl, ale slyšel jsem o něm a někdy se na něj mrknu. Koneckonců, takhle dlouho se snad žádný film ještě netočil... :-)

0 0
možnosti

..napsal jste jako syn své milující matky, protože kdyby nebyla milující, takto byste to nenapsal ;-) nebo se mýlím? :-) 

R^

1 0
možnosti
Foto

Nějak se mi čím dál častěji u Vás stává, že nevím, co napsat, resp. jak to napsat. A věřte, že to se mi běžně nestává, takže má poklona! Z toho textu jsem vedle. Vedle sebe a v průběhu čtení i vedle Vás. Jste velmi talentovaný vypravěč. R^

2 0
možnosti
Foto

Vedle Vás bych seděl klidně i na Borech :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Asi mám nějak rozhozené hormony, jste mne dostal!

1 0
možnosti
Foto

V tomhle jsem nevinně. Já ten scénář jenom přeložil. :-)

1 0
možnosti

skvělé, naprosto skvělé musím si ten film sehnat

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, přeju hodně zdaru při lovu filmu.

0 0
možnosti

Honzo, velký dík za tak nádherný blog. Víc k tomu netřeba.

1 0
možnosti
Foto

To mě moc těší. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.