Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ha! Sériový palec značky Hradec! :-)

1 0
možnosti

Kočka mi líně drnčí na klíně, hebce se mhouří a mně slastně je. Prsty jí vnořím do šíje, v představě,.....že stal jsem se právě batmanem.

Zase jdu pozdě, diskuzní kroužek dávno v plné, proudu, nikdo mě nevzbudil...a já bych měl přitom, tolik co říct. Kočka na rozpálené střeše, na okně ležela kočka, kočka leze dírou, kočka a kočkodan, černá kočka přes cestu...atd.

Nu což, za chvilku tu máme i barborky.

3 0
možnosti
Foto

My jsme za Tebou vyslali budící kočku, ale zřejmě ve spánku na oblizování brady nereaguješ. :-)

A "kočka leze dírou, pes oknem" je zajímavou studií vloupávacích priorit ve zvířecí říši. Pokud např. dojde k vyloupení banky domácím mazlíčkem, postačí zkontrolovat stav oken a děr a lupič bude vmžiku vypátrán. I bez otisků tlapek.

2 0
možnosti
Foto

Honzo, moc pěkné!R^ Naprosto jsem se vžila do situace.;-D Můj šéf si zase nahrál do telefonu troubící auto, taky úlet;-)

1 0
možnosti
Foto

Dík. :-)

Já už ten štěkot z mobilu vyhodil. Jednou v půl šestý ráno mě probudilo štěkání, tak letím k mobilu co se děje a on někdo pod okny akorát venčí psa...

0 0
možnosti
Foto

Udělal jste mi Kočkama radost, Vaším příběhem rovněž. Věřím, že kdo radost rozdává, že se mu to vrátí... Kočky - uloženy!:-) Posílám přání pevného zdraví všem Vašim kočkám;-D

1 0
možnosti
Foto

Já v to věřím taky. Říkám tomu koloběh radosti v přírodě. :-)

1 0
možnosti

Naše Micinka děkuje za přáníR^

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo. A nezapomeňte jí koupit pořádnou pixlu pudru. :-)

0 0
možnosti
Foto

Den odpovědí na otázky koček je skutečně významný svátek. Hned si ho běžím zapsat do kalendáře a začnu si připravovat seznam dotazů, než budu úředně zbavena možnosti tento titul využívat a přesunu se do kategorie vypelichaný netopejr. Děkuji za upozornění!

1 0
možnosti
Foto

Já už si ty dotazy taky pomalu sepisuju:

1. Kam se poděl můj mobil?

2. Kdo sežral šunku na stole?

3. Jak lze cestovat v čase?

4. Jak vysoko bude akciový trh příští rok?

3 0
možnosti
Foto

Povedené. Tu fotku na stráži dělala kočka sama, nebo je to kaskadér? :-)

0 0
možnosti
Foto

S naším psem by kočka nepřežila, takže si po přečtení vašeho blogu můžu zase jen smutně povzdechnout. Někdy možná...:-)

1 0
možnosti

Jen si nemyslete. Náš pes, který donedávna byl schopný vylézt na strom, aby kočku sežral, se spřátelil s dvěmi sourozenci, kočičími a přivedl je domů. První pozvání do baráku se odehrávalo takto. První šel pes, za ním kocour se vztyčeným ocasem (něco jako prvomájový průvod) a vypadalo to, jako by kocourovi říkal, tady máme kuchyň, tady obyvák a následují ložnice. Kočka zmizela za sporákem a vydržela tam 3 dny, ale protože je závislák na bráchovi, zůstala. Od té doby jsou doma a my jak blbci, podstrojujem, bavíme, mazlíme a občas hubíme blechy8-o.

1 0
možnosti
Foto

svátek nesvátek, kočky jsou fajn každý den v roce.:-)

2 0
možnosti

Honzo, jsem pejskomil, ale dá se po přečtení Tvého blogu kočkám odolat? (v mém případě čtyřnohým:-)). Moc milé počtení. Palec nahoru!

1 0
možnosti
Foto

Já jsem taky spíš pejskař, ale protože mám zvířata rád z principu (a nejen prsíčka), občas se najde nějaký dobrodruh, který mi svěří kočku do dočasné péče. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.