Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdo ty úterní volby vyhraje? Co si o tom myslíš? Získají republikáni většinu jak v senátu tak v kongresu? A co předpovídají bukmejkři?, ti zpravidla hádají správně.

1 0
možnosti
Foto

Ta Demokratické většina v Senátě je na ostří nože. Z těch asi 35 křesel o které se hraje je pár států v rámci statistické chyby, takže tam se to rozhodne. Hlasy předpovídající, že Republikáni strhnou většinu na svoji stranu sílí, ale ještě není nic rozhodnuto.

http://www.nytimes.com/newsgraphics/2014/senate-model/

1 0
možnosti

Dík, Honzo....jazyky mi nikdy moc nešli, koneckonců rodiče mi i tak říkali, že mám moc řečí.

A víš, že ti ani nevím, kdy jsem díky tomu gerrymanderingu přešel z horňáctví na dolňáctví?

1 0
možnosti
Foto

Jestli máš moc řečí, tak pověs češtinu na hřebík a dorozumívej se švitořením :-)

(já zas přešel z horňáctví na hornictví - víc to nese a maj kvalitnější sbíječky)

2 0
možnosti

Prima jazykový i politologický výlet.  :-) R^

1 0
možnosti
Foto

Thank you for flying Southwest Airlines :-)

0 0
možnosti

J38a81r47a 90R88a31n88k

2. 11. 2014 17:39

Prima! Mam kliku, ze je to v Kanade jednodussi;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, v Kanadě jste na to vyzráli. Tam volební okrsky vytyčují nezávislé organizace. R^

0 0
možnosti
Foto

Jsem genderdolňák :p :)

2 0
možnosti

Tak to budeš sčítán vodorovně!:-))) Dobrý ne?:-)

2 0
možnosti

No to jsou věci! ... díky R^

1 0
možnosti
Foto

inu, svět chce být klamán :-)

0 0
možnosti

Honzo, díky za nedělní jazykový koutek. Já bych to přeložila jako strategickou kulišárnu.:-)

3 0
možnosti
Foto

A přesně to to taky je. R^

2 0
možnosti

:-) Úžasná předvolební tvořivost! Trochu jsem si ten výraz upravil na merrymandl:-) Zdravím Vás a hezkou neděli.

1 0
možnosti
Foto

Jo, to mi připomíná moji oblíbenou volební bojovnici - babičku Méry:

Mary, bojovná Mary - už nesedává v sedle

ve volbách byla vedle...  :-)

Taky přeju hezkou neděli.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS