Diskuse

Kundagate

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Koukám, že jsem přišla s křížkem po funuse a nemohla jsem se zúčastnit diskuse ;-D

Tak jsem si alespoň s chutí zakarmovala R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Dík za opožděnou návštěvu. A až budete někdy v Nigeru, kupte si jízdenku do Karmy :-)

http://en.wikipedia.org/wiki/Karma,_Niger

1 0
možnosti

Dokud to neuvidím v jízdním řádu, neuvěřím ... .-))

1 0
možnosti
Foto

Pro začátek si zkuste na nádraží koupit jízdenku z konečné na konečnou. :-)

1 0
možnosti

Jo dobře jsem si početl.

2 0
možnosti
Foto

však je v tom článku také spousta užitečných informací :-)

0 0
možnosti
Foto

Vážím si každé ženy, která je po přečtení blogu schopna slov ;-)R^

5 0
možnosti

J12a98r86a 37R18a36n83k

6. 11. 2014 21:52

Tak po kunim blogu je tenhle druhy nejlepsiR^

3 0
možnosti
Foto

Já bych obrátila pořádí- tohle je první nejlepší:-)

3 0
možnosti
Foto

konečně blog na téma, co si člověk nestydí brát do hubyR^;-D

3 0
možnosti
Foto

Jo, když jsem byl malej, tak by mě ani ve snu nenapadlo, že tohle bude jednou ožehavé společenské téma... :-)

3 0
možnosti
Foto

Dík. Hned si dám doutníček :-)

0 0
možnosti
Foto

Vy máte vždy originální řešení;-D, zlehčit situaci na naši politické scéně, a to ve vztahu k zahraničí a ještě snížit nezaměstnanost;-D

3 0
možnosti
Foto

No vidíte. A to jsem ještě zdvořile zamlčel, že přepravu z té cementárny zajišťuje společnost Kunda Trans.

Si představte, že nastoupíte do vlaku a hned jste v Kunda Transu.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kunda_Trans

7 0
možnosti
Foto

Tak tohle je vážně hodně dobré.....R^;-D

4 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu i palec chechtavec. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.