Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prosím Vás, můžete mi někdo stručně převyprávět, co se tady řeší? Děkuji předem;-)

2 0
možnosti
Foto

V osmé kapitole se hrabě Nikolič probudí ve Faradayově kleci a zjistí, že jedinou deku, kterou měl k disposici mu odnes čas a tak prostrčí hlavu mezi tyčemi a začíná melancholicky kukat. (tedy tolik si z příběhu pamatuji já)

2 0
možnosti

Tady aby se jeden špatný, neschopný, štědrý, pravdivý, lživý, čestný, nečestný, zbabělý, odpovědný, neodpovědný, zkušený, výrazný a nevýrazný bál něco napsat! .-)))

2 0
možnosti
Foto

Proto sem také nepíše chytrá horákyně :-)

1 0
možnosti
Foto

a 400 metrů ... s podporou větru :-)

1 0
možnosti
Foto

no jako vždy, výborně vypracované, přímo vyladěné:-)

2 0
možnosti
Foto

no však to taky inspiroval ladič pijan :-)

0 0
možnosti
FF

Hele, Honzo, že jsme to tvrzení chrámu ale pěkně povařili...:-)

2 0
možnosti
Foto

Měli bychom založit výrobní Družstvo Diskusní Demolice.

Jakoukoliv diskusi zničíme do tří dnů.  Za mírný příplatek znemožníme autora na celém serveru. Kam naše noha vstoupí, pšenka pět let neporoste (se zárukou).

Jakékoliv téma převedeme na jakékoliv jiné téma.

Široký sortiment off-topiců, polopravd, čtvrtpravd i úplných nesmyslů.

3 0
možnosti
FF

Měl jsem ještě takový drobný příspěveček, a ačkoli jsem tak velmi slušný chlapec, admini jej nepropustili. Snažil jsem se, seč se dalo, ale slušněji jsem to slohově už zpracovat prostě nedokázal...

2 0
možnosti

Tomu těžko uvěřit, že Vám by něco neprošlo. Chodící etiketě:-))

2 0
možnosti
Foto

Tady někdy někdo napsal sprosté slovo do blogu?8-o U jóviše, to jsou věci!

1 0
možnosti
Foto

Mnozí si servítky opravdu neberou (pozn. pro cenzory - pokud je toto moc silný výraz, tak se omlouvám a nahrazuji jej serváclavy, serjirky a nebo serslavomíry)

Už v dobách hluboko precundiálních se v seznamu slov z blogů dal najít pěkný hnůj (tento soubor odpovídá zhruba konci srpna):

http://hradec.org/idnes/

1 0
možnosti
Foto

Já nejdu pro sprosté slovo nijak daleko...jsem prostě barbar :)

1 0
možnosti
Foto

Já mám někdy podezření, že ty si je nosíš přímo v baťůžku :-)

1 0
možnosti
DT

Skvělá analýza. R^ :-) Už teď se těším na příští výsledky výzkumu. :-) Krásný den, Honzo! R^

2 0
možnosti
Foto

Díky za kladné hodnocení a také přeju krásný den.

1 0
možnosti
Foto

Dobrá práce, Jene! A ve které kategorii je strana 103?

2 0
možnosti
Foto

Na straně 103 je Skořepová a Mezinárodní kongres nadávkologů ji stále ještě neuznal za dostatečně nactiutrhačnou. Ale co není, může být. My jsme si na gymplu také nadávali příjmením jednoho spolužáka, čímž jsme oceňovali jeho nadstandardní svazácké aktivity.

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.