Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prosím, pane présore, mám první dotaz...ten fufnik..to je měna, či nějaká měrná jednotka?...strýček Google mi pořád strká akorát nějakou firmu a kosmetiku.

3 0
možnosti
Foto

To je blíže nespecifikovaná univerzální měna karbaníků:

"naval fufniky a nekecej" :-)

2 0
možnosti
Foto

Já kupuju převážně stockings. Bond. James Bond.

2 0
možnosti
Foto

Vidím, že se ve světě vysokého finančnictví opravdu vyznáš. Bez punčoch to prostě nejde. Říká to i 9 z 10 bankovních lupičů. :-)

2 0
možnosti

J94a74r50a 15R92a86n40k

15. 11. 2015 23:14

To jsem potrebovala pred 10 lety, kdyz jsem si zacala hrat na "action direct" na kompu;-), mela jsem najemnika, ktery se chlubil svym prospektorstvim a obcas mne sebou vzal, tady na ostrove je dost stribra a tak jsem obdivovala komodity, celou tu blbost zkratim, kdyz napisu, ze on prisel o 300.000, ja o 30 s tremi nulami. Ted se spoleham pouze na TD Waterhouse, s malym rizikem plati mesicne 5.%.

1 0
možnosti
Foto

Jo, živit se tím je skutečně těžký, protože v krátkém horizontu se trh chová skoro jako generátor náhodných čísel. A vydělávaj na něm jen insiders a nebo ti co mají celý den na sledování různých indikátorů. Ale pokud se člověk vyhne bublinám, tak ve středně dobém horizontu je to asi lepší než peníze v bance... Rozhodně zajímavější :-)

2 0
možnosti

Velmi potřebné pro mnohé čtenáře.

Karma!

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu. :-)

0 0
možnosti

Moc pěkně udělaný blogR^

Jen postrádám informaci, kde se k němu dá koupit "výplň hlavy" pro easy pochopení;-D

3 0
možnosti
Foto

Ta se pořizuje metodou pokusů a omylů :-)

4 0
možnosti
Foto

Asi nevadí, že se v tom nevyznám.:-)

3 0
možnosti
Foto

To jsme dva. Dnes jsem to do konce nedala, to už i koza petrželi rozumí líp:-)))

Asi budu muset začít obchodovat s cennými papíry.

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.