Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak mám celý týden co číst- protože jsem si dala závazek, že to zmáknu bez překladače.

1 0
možnosti
Foto

Tak držím palce. R^

0 0
možnosti
Foto

Mně akorát pane Jane mrzí, že jste se neprobojovat do finále. Ani tady Michal se neprobojoval. (ono totiž...nikdo koho jsem nominovala se neprobojoval, ale já jdu vždycky po okrajových žánrech, takže vlastně můžu být ráda:-), že to takhle dopadlo)

5 0
možnosti
Foto

Já se taky nejraději courám podél okraje útesu. Tam se příliš lidí neodváží a tak se tam ještě dají najít zajímavé květy. Uprostřed kempu je tráva příliš udupaná a pokud tam kdy nějaká flora rostla, vyrvali ji už dávno kempaři. :-)

5 0
možnosti

Tak jsem to konečně dopřekládal ... myslím samozřejmě zatím jen ty nadpisy .-)

.

R^

2 0
možnosti
Foto

Ty nadpisy jsou také nejsložitější. Například Google potřebuje celých 15 minut na to aby přeložil jméno českého prezidenta:

Dearoš Thane :-)

4 0
možnosti

Jakožto nepokročilý se ani snažit nebudu, bo by mě ty tvé idiomy přivedly k prahu idiota. Mně postačí zjištění žes rozdal Oskary....a jak psalo Hubenidlo, dávám devítku za moderování. Škála je sice 1 - 10, ale desítku ti nechám jako rezervu;-)

4 0
možnosti

...a Vy Františku, máte za 5 - za dlouhodobou absenci bez omluvenky;-D

2 0
možnosti
Foto

a ukolíbavka nikde ;-( kontrola v kabinetu žádná ;-( a já už tejden štupuju myší kůže ;-(

jdu zkusit přelouskat co jste nám to sem napsal...

1 0
možnosti
Foto

Kolíbačka bude pod matykáním (9.3)

Jinak pokud nejste alespoň mírně pokročilá, tak bych ten text ani neotvíral. Já ho napsal v tónu Oskarového pošťuchování (tedy mírně sarkasticky), takže je v něm spousta hříček, idiomů atd.

Ale na Internetu je dostatek jednodušších textů, třeba zde:

http://learnenglishteens.britishcouncil.org/study-break/easy-reading

1 0
možnosti
Foto

A Blogskara za moderování získává ... Jenda Devítka!

3 0
možnosti
Foto

Panenko skákavá, to zas bude doma bronzu. Já si snad začnu odlévat vlastní knoflíky... :-)

2 0
možnosti

Sorry, could You repeat it in the czech language?

Pane Řeháček, Váš článek je jen pro vzdělance v jazyce anglickém. Fakticky by se člověk měl cvičit v cizích řečích. Ale pokud to nemyslíte jako psaní v morzeovce, myslím že je škoda vyloučit z diskuze o politicích borce z domácího hřiště. Vy nevíte, že není slušné mluvit v čr anglicky?

1 0
možnosti
Foto

Musím se přiznat, že když jsem loni začal psát první verzi, tak byla v češtině. Ale ona je to trochu parodie na takovou tu pouťovou bombastičnost Hollywoodu a po pár odstavcích jsem zjistil, že to nezní tak, jak jsem chtěl aby to znělo. A tak jsem napsal zkusmo pár odstavců anglicky a jevilo se mi to jako lepší varianta, tak jsem to tak nechal.

Ona každá parodie má svůj přirozený jazyk. Třeba před lety jsem zkusil napsat něco o Cimrmanovi anglicky (pro své anglicky mluvící přátele) a taky se to moc nevyvedlo. Zkrátka Cimrman zní líp česky a Oskaři anglicky...

To, že to redakce picla do zaujálů je trochu smůla. Nicméně pokud někoho zajímá, komu jsem ty Oskary přisoudil, tak se to dá samozřejmě vlípnout do Google translátoru. Jinak abych Vás závěrem uklidnil: z toho nového rozhraní moc nadšenej nejsem, takže je zde dobrá šance, že příští Oskary už blogovat nebudu. :-)

3 0
možnosti
Foto

Wow! ( u nás v Blave vyslovujeme: vuáááu!)

2 0
možnosti
Foto

Takhle u nás v Hradci vyjí vlci. Když si brousí zuby na černé wowce. :-)

2 0
možnosti

Honzo, gratuluji k prvnímu místu v Zaujálech!!! (to bude tou diskuzí;-D)

1 0
možnosti
Foto

Ty zaujály jsou řazený podle časy, ty první místo.

Ale překvapilo mě to. Člověk se tady moří s takovým těžkým jazykem jako je čeština, pády na prstíčkách přepočítává, do Pravidel poctivě nahlíží - a oni si zrovna vyberou když jednou za rok napíšu něco anglicky. Grrrr.

4 0
možnosti
Foto

:-) R^ Přečetl jsem jen část textu, neber si to osobně, nestíhám dělat vše, co bych chtěl.

Dovedu si představit, jak těžké bylo vybrat v každé kategorii jediného vítěze. Například Tomio Okamura má už jen mezi místními blogery dostatek dobrých konkurentů.

1 0
možnosti
Foto

Letos se to vybíralo celkem dobře. Ono těch frašek zas tak moc nebylo. Loni byl podstatně větší frmol. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.