Diskuse

budíček

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ke kamnům beru Eddu jen každou lichou středdu .-)

1 0
možnosti

Souhlas. R^ Zvlášť když to člověk sleduje každý den při pravidelných vycházkách do přírody. Najednou třeba zjistí, že ještě včera tu pěnkavy nebyly a dnes vřískají jako najaté. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, jak to přijde, je to rachot. Jeden den nic, druhý už jsou pupence nalité a třetí z toho začínaj koukat zelený ponožky... :-)

0 0
možnosti

Dnes je venku šedá s šedou a tak sedím u kamen ... s Edou.

.

R^

1 0
možnosti
Foto

Já pouze s Eddou :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ dobré ráno, dobrou noc!

3 0
možnosti
Foto

děkuji Ti, zajíčku, žes mi věnoval blog R^;-D

a teď vážně: moc moc hezký ;-)

3 0
možnosti
Foto

tak a teď rychle do stěny nebo ti věnuju dvacet na holou!!

2 0
možnosti
Foto

Nesouhlasím s úvodním slovem. Zažloutlé knihy jsou nejlepší, mají už něco za sebou, jako já, a dobrý film se neokouká, když je opravdu dobrý.

Báseň je pěkná, taková celá rozpučená:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Však já to žloutnutí taky nehaním :-)

2 0
možnosti
Foto

„A každé nové jaro vidíme poprvé.“ A každý ho vnímá jinak,ať je to jasan, bříza či starý dub (...V.T.G).

„soprán se prosmýkne pučící jabloní“R^R^

1 0
možnosti
Foto

Měli jsme evidentně stejnou myšlenku

1 0
možnosti

Původně jsem tedy podle nadpisu myslel, že to bude něco o Vavřinový, víš, jak tam máš ty vykřičníky a tak;-D

4 0
možnosti

...mě to napadlo taky:-)

3 0
možnosti
Foto

To je pravda...kdepak je dnes...Ornella Muti, Raquel Welch nebo Claudia Cardinale?:) Ale jaro...panečku...to je krása :)

1 0
možnosti
Foto

To je fakt škoda, že i ženský nemaj roční období (že by jim třeba po padesátce bylo zase 25), no ale nebudeme to rozmazávat... :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS