Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úžasné, co dokážeš dostat analýzou, mmj.mne zaujalo100 blogů za den stejně jako před rokem a zalíbil se mi interaktivní grafR^

4 0
možnosti
Foto

Jo, ta celková produkce blogů je až překvapivě konstantní. :-)

1 0
možnosti
FS

Pane Řeháčku (ano, tykali jsme si, ale s tím je konec), já se důrazně a s největší vážností ohražuji proti tomu, abych byl veden v nějakých seznamech. Podívejte se třeba na jirku hermánka - taky je v seznamech a jak dopadl.

V nejbližší době očekávejte žalobu a návštěvu z Úřadu pro ochranu osobních údajů. Vy si tam u vás, za velkou louží, zřejmě myslíte, že si můžete dovolit všechno. Tak to tedy ne, holenkové! SvČRN.

8 0
možnosti
FF

Jo tak ujetý?....máš kliku, že nejsem vztahovačný...;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem si oddech :-)

1 0
možnosti
Foto

A hele...to jsou mi vjeci :))

4 0
možnosti
Foto

Wanasto, nepi to kafe! :-)

4 0
možnosti
Foto

Dobrá práceR^. Že Vy se občas nudíte...?;-)

2 0
možnosti
Foto

Já téměř nikdy. Ale můj Mac občas povážlivě zívá. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Takovou trpělivost bych neměl. :-)

2 0
možnosti
Foto

Já taky ne, ale mám trpělivej počítač :-)

0 0
možnosti
JC

Sběrači a vyhodnocovači informací mají zelenou, jak je vidět.

Děsivé, jak psala paní Dianová a velký bratr nikdy nespí, jak psala paní Moudrá.

2 1
možnosti
MT

To neumíte, co, takový pěkný grafy...;-D

A to si představte, že na to jsou třeba i celé týmy, které sbírají a vyhodnocují data a dělají z nich dokonce vědecké studie! Fuj, že se nestyděj!

4 0
možnosti
Foto

Karma a kloboukosmek.

3 0
možnosti
Foto

Ta mapa vypadá jako pavučina se stovkami budoucích pavoučat, popř. metastázy...

3 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.