Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tomu říkám analýza... :-);-)R^

0 0
možnosti
Foto

Metám kozelce a zdravím z koberce z Liberce! Jestli to teda neměla být Helén. Nebo Šárka. Nebo úplně někdo jiný. Na koberci každopádně místa dost pro každou kost!

1 0
možnosti
Foto

Interpretace veršů je na čtenáři. ;-) Předpokládám ale, že liberecký koberec je nekonečný, takže s nosností by problémy být neměly. A je-li létací, mohou se začít svážet kosti až z masokombinátu Březhrad. :-)

1 0
možnosti

...a představte si, představte si co mě zrovna napadlo!

Celý text oživím, melodii vytvořím,

popadnu nástroje, ač talentu nemaje,

za zvuku paliček,bubínku a řehtaček,

budeš zpívat, budu hrát, celý svět nás bude znát!!! ;-);-D

Co na to Jan Řeháček??

(omlouvám se za tykání v textu, jinak to nešlo...)

Fajn text R^

3 0
možnosti
Foto

A ty se ptáš co já? A jak mi mělo být?

Když ten co řehtat má ráčil odejít... :-)

2 0
možnosti
Foto

Ať jsi čet, co jsi čet;

je to tady blázinecR^

1 0
možnosti
Foto

To je pravda. Doufejme, že se nad touto diskusí co nejdříve zavře voda a budeme se opět moci věnovat krásám české krajiny :-)[>-]

3 0
možnosti
Foto

J81a31n30a 23M22a34j96o41v65á

21. 10. 2015 21:13

Hej hou, hej hou zas diskutéři jdou

písničku čtou a karmujou

hej hou, hej hou hej hou hej hou

Hej hou hej hou, zas diskutérky jdou

autora tajně milujou

hej hou, hej hou hej hou hej hou:-)

5 0
možnosti
Foto

hej hou hej hou

mrákoty na mě jdou... :-)

3 0
možnosti
Foto

(salutující smajlík)

1 0
možnosti

J95a13r21a 64R40a17n77k

21. 10. 2015 19:23

:-)R^R^

Jste dabel, nebo kouzelnik a nevynechal nic z pavlaciR^

3 0
možnosti
Foto

V podsvětí mi přezdívají "Pavlačové komando" :-)

2 0
možnosti

Tady se mi líbí, tady je sranda.

6 0
možnosti
Foto

Kdyby jen tady!;-) Pod všemi Honzovými blogy.

4 0
možnosti

Pobavilo ;-) V tej záplave žumpy ste jeden z  mála príjemných ľudí, ktorých čítam.

5 0
možnosti
Foto

To mě těší. Já si na oplátku rád čítal Vaše fotky... :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.