Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJŘ

Tak jsem pochopila 2 věci. Krkovičku a kostřičku.;-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to jste o míli napřed. Já kostřičku ještě pořád nechápu :-)

(ale to mi nezabrání o ní napsat příští matykání)

2 0
možnosti
Foto

už pořádně nevím, kde je štěžejní diskuse.

1 0
možnosti
Foto

Poznámka v třídní knize, 11. listopadu 2015

Šiša neustále dochází do špatné učebny.

1 0
možnosti
LN

..numero uno...e pericoloso sporgersi....

2 1
možnosti
Foto

aha, tak už vím kam jedeme... na Sicílii :-)

1 0
možnosti
Foto

konečně mám osu...čož znamená, že jsem zaosen:-)

3 1
možnosti
Foto

Gratuluji, je to pořád lepší než být vyosen. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Potěšilo mne, že vzorce jsou barevně sladěny s Amandou. Když Amanda frčela, byla jsem v té nejkrásnější pubertě (matyku pročtu za krátkých letních večerů), ...tolik pohled do živočichospisu:-)

3 0
možnosti
FF

Rád bych se vrátil k reakci žákyně Šípkové, která nevědomky použila výraz "zatopit v kamenech"....ano, vážení přátelé, v kamenech...a nebyla daleko od pravdy, takže nebylo nutné se opravovat. Nejstarším předchůdcem kamen je ohniště, to jistě ví každé malé dítě. Až teprve ve středověku se kamna vyvinula postupným zvětšováním obezdívky kolem otevřeného ohně....a tehdy kdesi v Alpách ve Švýcarsku, a to se málo ví, chudý hrnčíř Elvír Putička po té, kdy mu omrzly nohy u stolu, zvolal: „Budiž teplo!" a nanosil do své chudé chýše několik kamenů, které pak narovnal do výše tehdy neobvyklé, totiž až nad doškovou střechu té své chýše. Poté věcně pronesl: „A nyní zatopím v kamenech."...a hle!....bylo teplo.

A co se také neví, že po roce 1932 přišel chudý dánský tesař Ole Kiril Christiansen, po pečlivém zkoumání Putičkovy pokládky kamene, se svým nápadem stavebnice proslulé jako Lego.

Toliko historie....děkuji za pozornost a kolegyni Šípkové, která se původně domnívala, že šlo o překlep, tímto i za námět.

Nebojme se toho, vážení přátelé, a vždy když při matykání i křísneme, škrtneme, tlačítko stiskneme či knoflíkem otočíme...můžeme směle říci, že v kamenech zatopili jsme....a v kubickým mírách i teplo učinili jsme;-)

4 0
možnosti
Foto

Vážený kolego Flísenský, zaujala mne osobnost hrnčíře Putičky: proč chtěl nohy svého stolu nechat rozehřát? Děkuji za čas strávený s odpovědí na moji otázku:-)

3 0
možnosti
Foto

J14a27n34a 65M15a31j70o44v59á

9. 11. 2015 21:41

šiš...nové matykání...v pondělí???

Vždyť jsem zrovna přišla z práce a tam jsem se...i přepočítala8-o.

Tak si to dávám za úkol na zítra. Zapsáno v deníčku.

3 0
možnosti
Foto

Já bych to nechal až na dlouhé zimní večery.

Při řešení kvadratických rovnic se člověk báječně zahřeje :-)

2 0
možnosti
Foto

No, kdybys napsal blog latinsky, chápala bych ho stejně,jako tento;-D

Ale protože mám pro tebe dlouhodobou slabost, tak bych ti dala karmu i za prázdnou stránku:-)

1 0
možnosti
Foto

Poznámka v třídní knize, 10. listopadu 2015

Medková se domnívá, že se naučí matematiku lajkováním početních úloh na Facebooku.

1 0
možnosti
Foto

Jane, tak dneska karma jako blázenR^ a to tomu vůbec nerozumim a poctivě jsem to  ani ni sil nepřečtela ... zadrž forhend..krkovička na mně nic moc...

Karmu ti uděluju, aby sis uvědomil, jak si my tady, těch mladých mozků, co by nám mohly v trendu doby odejít do exotické ciziny, jak my si jich vážíme. Až Potawatomští zjistěj, že nejen žes odborník přes jejich mateřštinu, ale jsi skvělý matematik - blbí by byli i s nazutejma kánoema, aby ti nenabídli kontrakt  kupříkladu pro spolupráci při jejich národním sčítání lidu... o kanibalismu jsi v souvislosti s nima nemluvil, ale my bychom neradi, aby v tobě nakonec neviděli jen číselnou osu.:-)R^

mám Air, aleneane  to sem vložit, zdravím

1 0
možnosti
Foto

Na karmu nehleď, to je jen taková blbůstka pro političáky, aby se mohli vzájemně trumfovat, která ideologie je mezi lidem populárnější. Před časem jsem na to konto hodil pár tisíc blogů do stroje a podle očekávání měly největší karmu islám, menšiny, ukrajina (to bylo ještě před uprchlíkama), a z politiků Kalousek a kníže. Kompletní výsledky zde:

http://janrehacek.blog.idnes.cz/c/420318/tvrzeni-chramu-1.html

A s únikem mladých mozků do zahraničí si taky hlavu nelam. Jednak už mladý mozek nemám, a jednak už jsem dávno v zahraničí, takže tady už toho moc nenaunikám... :-)

0 0
možnosti
FF

Tak takhle jsem to měl podobně na škole...jako první krůčky dobrý, sčítání...odčítání, malá násobilka, velká násobilka.....zlomky...vytýkání...začal jsem malinko nestíhat, ....postupem času začal čas víc ubíhat, vedlejší zájmy převyšovaly čas na matiku...přišly rovnice, a já začal hrubě nestíhat. Na základce jsem prostě neměl šanci, trojka na vízo nebyla zcela adekvátní, zasloužil jsem si propadnout. Matika mě těžce nebavila. Ale zase jsem vynikal v tělocviku, krom výmyku, kruhů a přeskoků snožmo přes kozy:-)

V učňáku pak přišla taková podivná paní učitelka, měla i takové podivné pravítko a já začal těm nesmyslným číslům zase malinko rozumět, a z matiky byla zázrakem dvojka....u maturity tuhle nedávno jsem se však matice šikovně vyhnul, nebyl tam totiž nikdo podivný;-D

.....no, a u tebe doslova živočišně zpytuji, ve které z těchto etap se právě nacházím...propadnu, nepropadnu, vyhnu se...:-)

4 0
možnosti

...to je takové pěkné, matematické vyznání:)), Františku!

2 1
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.