Diskuse

abba

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už jsem říkala, že je to krásné?

1 0
možnosti
Foto

Poznámka v třídní knize, 13. listopadu 2015

Hubeňáková si plánované opakování opět vyložila po svém.

1 0
možnosti

Když jsem si v diskusi minulého blogu přečetla: chtěl jsem být geologem, básníkem, astronomem. 

A mě napadlo básníkem? To by bylo málo. 

Teď vim, že nebylo. Je to moc povedené:))))

DíkyV

2 0
možnosti
Foto

Jó básník - ten tvrdej chleba má... :-)

1 0
možnosti
Foto

No toto! Stereo Zuzana. Jedna se směje zleva a druhá zprava.

To je tedy opravdu hodnotný umělecký zážitek. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

A+B+B+A fajn rovnice...výsledek bych 2x podtrhnul:-)

2 0
možnosti
Foto

:-) S dovolením přečtu na příštím setkání naší básnické skupiny. Smím?

2 0
možnosti
Foto

To je pro mne opravdovým vyznamenáním. :-)

2 0
možnosti
Foto

doporučená forma prýmu pro nejbližší kvartálll anáře se dohodnou na smáru... a do toho včera Amanda a dnes abbaR^

1 0
možnosti
Foto

A ještě v příštím Matykání bude Blondie a tím bude můj disco zásobník vystřílený :-)

2 0
možnosti
Foto

oblastní sympozium rýmotvorců v Jaroměři, uhrovitý mladík s Wolkerem...R^R^

 pobavila jsem se, kouzelně vypozorovaný, akorát mam glosku, že tohle není stav věci jen na tzv. oblastech. ZdravímR^

1 0
možnosti
Foto

To je pravda. Nepochybuji o tom, že i v Davosu se na talíři nějaký ten rozkrojený karbanátek najde. :-) Štěstím.

1 0
možnosti
Foto

Díky stejnou měrou. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.