Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tedy blog je to fakt kvalitní. Jen škoda, že se "nevejdu" do těch 10- 15 lidí:-)

Já bych raději v těchto světově nehezkých příhod přivítala nějakou pohádku, či příběh paní Pizizubkové - pro potěchu ducha.......

Ale jinak samože R^

3 0
možnosti
Foto

No, na pohádku už jeden nápad mám, ale dřív než po svátkách se k němu asi nedostanu. Ale jen co vyřídím tuhle trilogii, tak bude bajka... :-)

3 0
možnosti
FF

...jasně mně to koresponduje s poučením, že čím delší páka, tím větší je potřeba delších rukou či prstů;-)

4 0
možnosti
Foto

To je opravdu dobrý postřeh. Doufám, že World Bank tuto skutečnost zohlední při kodifikaci názvosloví: Flísenského Axiom Kleptomanie R^

2 0
možnosti
Foto

šotek ovlivněný rozbujením mysli, kam investovat svých pěkných několik peněz vydělaných ve státním sektoru - oprava Stephen Leacock;-D

1 0
možnosti
Foto

To nic, mně tu taky občas někdo napíše jako Rehaceck :-)

1 0
možnosti
Foto

Jane,Karmici dám,vše okolo peněz na mě obecně 8-o nerozumim, tak v tobě ctím odborníka...Stephen Leackock se svou povídkou Moje finanční kariéra Literární poklesky-ano, tam jsem celá já. Hezkou neděli,:-)

2 0
možnosti
PK

P54a72v22e38l 87K49u68l50a

22. 11. 2015 18:13

Tu knížku mám už pěkně ohmatanou :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.