Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je mi líto těch dvou kozlíků a zajíce. A poučení si beru, že hodní vlci narušují rovnováhu v přírodě.

0 0
možnosti

Jsem si myslela, že lidi v rámci pochopení přírody ji pozorují, a případně se od zvířat poučí, či něco naučí. A ono, jak vidno, to může být i naopak:-)

R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, zvířata jsou bestie :-)

1 0
možnosti
Foto

Nepřijde mi to nijak zvlášť k smíchu. A ta poslední bajka je opravdu nejlepšíR^

1 0
možnosti
Foto

Jo, nebude to žádná legrace. A to jsme teprve na začátku...

1 0
možnosti
Foto

Nemám slov, je to naprosto dokonaléR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Ale kdež, k dokonalosti to má moc daleko.

Ale dík za palec. :-)

1 0
možnosti
Foto

Řekla bych... no konečně..., že jsi začal s bajkami, když ty indiánské jsi tak omezil. Ano, rozhodně ano, díkR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Sejdeme se za Bajkalem :-)

(nový pořad pro nepohodlné blogery)

3 0
možnosti
Foto

(salutující smajlík)

0 0
možnosti
Foto

Jane:-)bajky, pro mne zas konečně něco k pochopení. Připomíná mi to tchýni - sázet,plejt ,jednotit, mě to nebavilo, nechápala jsem... nechci bejt rejpavá - skližeň  mrkve znamenala oranžovu sešmajdanou tužku o dýlce pěti centimetrů...

Za něžné vlky tě pochválí paní   Magda J. a podíl práce na polidštění myši, milý Orwelle, tuhle teorii dávam těm čůzám  ve východních  Čechách číst už tři léta a budou myši a furt budou. Zdravím:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Upřímně řečeno, já chtěl tu třetí bajku napsat už v létě k Orwellovu výročí (17. srpna uplynulo 70 let od publikace Animal Farm). Ale bohužel v létě všeobecně není moc času, takže se Velkému Vizionáři ukláním až se zpožděním. :-)

Taktéž zdravím.

1 0
možnosti
Foto

R^zvířata se Ti povedla:-)

2 0
možnosti
MS

Jenom v té třetí bajce by se měl více vypichnout ten matriarchát :-)

1 0
možnosti
JK

pastorálními výjevy ze života pracujících prasat. R^R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.