Diskuse

Sen Bergersen

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to si mě s někým pleteš... :-P;-)

1 0
možnosti
Foto

no, koukám,co mi o víkendu mimo techniku uteklo.Paráda... to mám co poslouchat... moc se mi líbí...díky,R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Poslouchej každý s chutí usilovnou

na národa věži dědičné :-)

0 0
možnosti
Foto

To je nějaký nový trend, či co? Kábl má blog plný muziky, Ty máš blog plný muziky. :-)Proč ne, i když zrovna tohle moc neposlouchám, to spíš jazz, pěkně starej a svižnej.-)

1 0
možnosti
Foto

Jestli je to trend to nevím, ale nebránil bych se. Hudebních tipů není nikdy dost. Tak udělej nějakej se svižným jazzíkem :-)

1 0
možnosti
Foto

Takováto nebezpečí podstupuji, Jane, hrozně ráda, ...Goodbye For Now... Skvělý nápadR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, nápadů on má habaděj. Tolik, že ještě časem udělám jednu várku, abych je všechny nemusel furt pracně hledat na YouTube... :-)

1 0
možnosti
Foto

Dají se na youtube najít celé i mnohahodinové sety ...mám to postahované do mp3 a poslouchám často na cestách v autě :)

1 0
možnosti
Foto

Jo, já ta alba a výběry taky poslouchám rád, ale vždycky je tam pár věcí, které mne trochu ruší, tak jsem si řekl, že si udělám dva remixy pouze z vyďoubaných rozinek :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS