Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mají jen zlomámu:-)

3 0
možnosti

...a třeba taky činitátu;-D

3 0
možnosti
Foto

Co si vlastně číslo musí zlomit, aby si mohlo říkat zlomek? Když se pokouší zlomit o jedničku, je to jen malý podvod, jak dostat číselný invalidní důchod? Nebo je za tím něco víc?

3 0
možnosti
Foto

Ani ten důchod už není,co býval, dostanou jen zlomek.

3 0
možnosti
Foto

J54a90n11a 74M59a17j33o17v41á

10. 1. 2016 20:43

Uf. Děkuji.

Zvládla jsem to hnedle takhle napotřetí s deseti zlomkovými odbklady ledem na hlavu a vysvětlivkami mého trpělivého chotě, který ví, "co" si vzalR^

2 0
možnosti
Foto

Tomu tedy říkám příkladná zarputilost :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to je přeci jasné jako facka! Někomu ;-)

1 0
možnosti
Foto

No, některé facky zase tak úplně jasné nejsou :-)

3 0
možnosti
Foto

Líp bych to nenapsala. A že už jsem si kolikrát říkala, že se to téma úplně nabízí!

Zatím jsem se ovšem propracovala nejdál k základní poučce o přežití - nezapomenout jídlo vynásobit dvěma.

1 0
možnosti
Foto

...a obavy vydělit třemi :-)

1 0
možnosti
Foto

Zavěsit na notovou osnovu visací náušnice-klipsy ve tvaru tvaru zlomků, ...tvary na čtvrtém grafu raději nebudu komentovat..., dokonce i fyziologická velikost je matematikem pro lajka nastíněna, a ti zlomkoví dronové R^, přidat video, když nám střelcům bylo...náct, umí jen romanticky laděný matematik, skvělý pedagog:-);-)R^

1 0
možnosti
Foto

Poznámka v třídní knize, 11. ledna 2016

Vodová si z celé přednášky pamatuje pouze barvu kružnic na tabuli.

3 0
možnosti
Foto

Vynikajici clanek. Matematicky presny i srozumitelny. Jsi vynikajici pedagog a propagator matematiky.

Vsiml jsem si jen jedne chybicky/nepresnosti: kdyz pises, ze 1/2 je prvni racionalni cislo, ktere jsme dostali. To pravda neni. 1, 2, 3, ... jsou take racionalni cisla. Jinymi slovy: mnozina celych cisel je podmnozinou cisel racionalnich. Kdyby tomu tak nebylo, tak by mnozina racionich cisel nebyla uzavrena na zakladni aritmeticke operace: scitani, odcitani, nasobeni a deleni, a to by sikovne nebylo.

1 0
možnosti
Foto

Oprava: racionich - racionalnich

1 0
možnosti

R^:-) To je přímo romantický blog. Z nějakého důvodu jsem si musela vzpomenout na učitele matematiky z gymnázia. :-) Přišel k nám tehdy z nějaké vojenské školy, byl mladý a díky velitelskému držení těla i velice... romanticky oblíbený. :-)

Krásný blog R^ za matematiku R^

1 0
možnosti
Foto

Díky. Osobnost učitele je nadmíru důležitá. Já chtěl být původně astronomem - a mohl jsem vám fušovat do blogů - ale nakonec jsme měli lepšího matikáře než fyzikáře a tak jsem skončil u kruhů :-)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé.

Píšete, že racionálních čísel je spočetně mnoho. Pokud to dobře chápu, pak tím chcete říci, že součet všech racionálních čísel (tedy menších než 1) je limitovaný. Nebo tím chcete říci něco jiného ?

1 0
možnosti
Foto

Tím chci říci, že racionální čísla se dají orazítkovat přirozenými čísly. Desetinná ne - těch je podstatně víc. Podrobnosti v Matykání: moje nekonečno je větší než to tvoje.

0 0
možnosti
Foto

Zdary, Honzo :) Kružnice pana Forda mám na autě a fungují skvěle R^

2 0
možnosti
Foto

Já jsem si říkal, že se mezi čtenáři nějaký majitel Fordovky najde :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.