Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě by tedy zajímal telefon na Dekadentního Dekadika, prosím.

1 0
možnosti

Pokud na tom budou mimozemšťanky alespoň trochu jako já, tak pro vás bude lepší, když se omezíte na jedničky a nuly, úsměv a ukázání prstem na nějakou hezky barevnou supernovu. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Po zralé úvaze jsem se rozhodl, že se omezím na jedničky :-)

2 0
možnosti

...ale ty kulichy jsou fakt parádní....a Medkovic prý ráda plete, to by nám je ke srazu mohla uštrykovat jako poznávací terčík:-)

3 0
možnosti
Foto

hlavně, aby se při výpočtu vlnové rovnice nespletla :-)

3 0
možnosti

Pokud budeme všichni na své milé Yoothix pípat, budou si o nás myslet, v lepším případě, že jsme pěkní sprosťáci a pípání přisoudí meziplanetární cenzuře. Moje mimozemšťanka bude mít určitě něco v páru a tak jí to hezky vypípám v dvojkové soustavě .-) ... stejně by ty řeťezový zlomky nepochopila .-))

2 0
možnosti
Foto

Slečno, vy máte ale krásný (píp) :-)

2 0
možnosti
Foto

to my už dávno víme... :-)

3 0
možnosti
Foto

Já jsem v klidu, viděla jsem film Blízká setkání třetího druhu, takže s mimozemšťany komunikovat umím.

Musím se přiznat, že řetězové zlomky přímo miluji a proto jsem článek nedočetla celý, aby mi něco zbylo i na zítra. To je jako oblíbená kniha, člověku je až smutno, že končí. A kdybych náhodou z dlouhé chvíle nevěděla, co si počít, tak se pustím do derivací. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nejsi ty náhodou trochu do BDSM? Tam jsou řetězové zlomky jako houska na krámě... :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem použila jedno Tvoje slovo (Ludolf by žasl, co za sprosťárny vypočítal...;-D) z Tvého textu a můj příspěvek byl smazán. Stydím se;-€..., že jsem opisovala, dám si červené pi tíčko a jdu spinkat.:-)

4 0
možnosti
Foto

Tak otestujeme bdělost systému... co takhle dát si fíčko? :-)

4 0
možnosti

Já bych tedy prosila nadpozemsky, tedy až mimozemsky krásný řetěz z bílého nikoli zlomkového zlata, od Tiffanyho, jó? Děkuji předem!V:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Já to tušila...jsi prostě skromnost sama;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Tak jsem se zcela řetězově zlomila...

Jdu si dát tramínovou sádru.8-o

2 0
možnosti
Foto

lékař doporučuje minimálně půl litru na odstavec :-)

2 0
možnosti

J25a16n 13P52a48l97l58a35s

9. 3. 2016 20:36

Dobrý večer, po pár odstavcích jsem zjistil, že mi stačí manželka.

2 0
možnosti
Foto

To je myslím první skutečně užitečná aplikace řetězových zlomků. :-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS