Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Píšete jak věštkyně Delfská. Předpokládám, že penálta je ženský rod od penálu.Taky by to mohla být penálka. Slovo "penál" označuje v pohřebnické hantýrce rakev. Jest tedy penálta rakev pro mrtvolu ženského pohlaví. A ta se promění v dým a prach. Jen tak na okraj. Občas se rád podívám na závody v Trapu. To je disciplína brokové střelby. Jednou jsem se závodů aktivně zúčastnil a od té doby vím, proč se ten sport tak jmenuje.

1 0
možnosti
Foto

Penalta je řecká bohyně trestných kopů. Věk 26, váha 51, zvláštní poznávací znamení: svatozář o síle 500 MegaWattů. :-)

2 0
možnosti

Nemám nic proti sportu. Jsem dálkový chodec a po té, co se mi rozbilo auto, přesedlal jsem na kolo. Bolí mě nohy, pr.el, ale vyhrávám. Jen o tom nevedu sáhodlouhé debaty v hospodě.

1 0
možnosti
Foto

Já proti sportu taky nic nemám. Fotbal hraju každý úterý a pokud mám čas - což se nestává moc často - tak se na něj i s chutí podívám. Aspoň na kousek. Ze sportů mi připadá rozhodně nejzajímavější. Spíš nechápu jak může někdo koukat na golf, lukostřelbu nebo na závody aut (o čemž kdysi Jeff Foxworthy prohlásil, že je to jen banda vidláků, který koukaj jak jiný vidláci zatáčej doleva). :-)

0 0
možnosti

Omlouvám se za zcela nekompetentní příspěvek. Ale jste chytrý člověk, tak mi to snad odpustíte.Naprosto chápu, že se lidé baví kopálismem, že běhají po ledě na jakýchsi čepelích s klacky, baví se všelijak et cetera. Co mi ale hlava nebere, jsou ty davy čumilů na tribunách, nebo častěji sedící u blbeden, řvoucí "góól" a nadávky nejhrubšího zrna. Vždyť je toho tolik zajímavého v tomto světě i mimo něj. Mnohokrát se mi kdosi chlubil. "Vyhráli jsme". Ptám se. Kdo my? Já jsem vyhrál prd. "No naši". "Jací naši"? "Netuším". "No naši přece". Pak za ignoranta jsa, sáhnu po knize.

1 0
možnosti
Foto

Vám bych odpustil i neproměněnou penaltu :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk a zdravím. :-)

0 0
možnosti

To ale vůbec není špatný nápad!:-)

Že by byl k vidění zase fotbal hraný s klukovským nadšením? Bezva!:-)

2 0
možnosti
Foto

Mám jenom obavu, že dneska už se hra pro radost moc nenosí... :-)

1 0
možnosti

Uspořádej mistrovství krajů a já uspořádám mistrovství středů ... vítězové obou mistrovství se utkají na "křivém vesnickém a do kopce udělaném fotbalovém hřišti" (kdesi opsáno.-) v rovném boji o pohár největšího prvočísla. Nechci se tu prezentovat coby věštec, ale přesto jsem přesvědčený, že ve finále Koněpůlky Mechov jasně převálcují .-)

5 0
možnosti
Foto

K tomu by mohlo dojít pouze pokud by se ukázalo, že se parní válec narodil v Pardubicích :-)

0 0
možnosti
Foto

Fotbal nemusím, nerozumím, ale to ještě neznamená že : nemám ráda film Poslední zápas Pepika Hnátka, že nemiluju srandovní křivá vesnická a do kopce udělaná fotbalová hříště... jednou si dal kdosi práci se skvělou reportáží..í a taky že neuznávám , cos napsal jako vizi... prostě milá normálka hra. A tak ti, Honzo, moc fandímR^:-)

3 0
možnosti
Foto

Jo, útočit ze svahu, to je sen každého dýchavičného fotbalisty.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.