Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hezky jsem si zahrál:-)

1 0
možnosti
Foto

kdo si hraje, nezlobí :-)

0 0
možnosti
Foto

S tím Coubertinovským heslem.... jestli Vy nejste zbytečně ambiciózní... Já bych pokládala za úměrné (je mi dost přes 40) důstojně se odplazit...

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. V životě každého barona nadejde ona krušná chvilka, kdy mu nelítostný osud naznačí, že "není důležité zvítězit, ale důstojně se odplazit" :-)

0 0
možnosti

Nádherné večerní lidské a jazykové osvěžení! R^Děkuju!

2 0
možnosti
Foto

No, ještě že má veverka tři třídy obecné. To s papouškem je to horší. Ten umí z jazyka akorát: "Koko má chlat. Dé mu íst." :-)

3 0
možnosti
Foto

Zprava z Holandska

Zde kazdy veri tomu, ze v tzv. Mistrovstvi Evropy ve Francii se hraje jen o to, kdo bude moci vyzvat Nizozemsko v utkani o skutecneho mistra Evropy ve fotbalu.

I kdyz nazory na to se ruzni. Prave jsem rekl sousedovi, ze jsem si nevsiml, v ktere skupine hraje Nizozemsko a zeptal jsem se jej v ktere? Nacez mi rekl, ze Nizozemsko je jiz v semifinale. :-)

Tak nevim, jak to vlastne je.

1 0
možnosti

Jaroslave, je fakt, že Nizozemsko mi chybí. Nemám Robbena:((((

1 0
možnosti
Foto

To je dokonalý, parádní!;-DR^R^R^

2 0
možnosti

Můj vrátný Franta veverkám nefandí, žerou mu lískový vořechy. Ale já je mám rád.

http://www.imagehosting.cz/?v=m2apa.jpg

Kocour Myšák TooMass

2 0
možnosti
Foto

To je přímo válečný zločin 8-o

0 0
možnosti

No ... pokud to veverky zvládnou, bude se v jednom středoevropském lesíku slavit 21. 6. Den díkůvzdání tradičně ... pečeným krocanem .-)

3 0
možnosti
Foto

No, vypadá to, že dnes budou pečený veverky. ;-€:-)

2 0
možnosti
Foto

... a kdo prohraje... zabavit mu gely na vlasy,gely na rumcajze, zrušit na mezinárodní úrovni objednávku na melír, zabavit krémy, kosmetiku, spreje, žiletky, trička, album fotek, modelku... případně sešlápnot fotografii na stěně do kuličky a poslat do prostorového herbáře 3D, co ho vyvážejí každej čtvrtek.

;-Dpobavení to tvý čtení... jako vždyR^hop

2 1
možnosti

Blbý - oni vyhrávají i ti nagelovaní....Jenže u nich právě vede ten výkon, a gelu, a kosmetiky si nemáš čas všimnout. Takže nejsou primadony jako primadony.....:-) pardon, metrosexuálové.

1 0
možnosti

Jo, tak dneska je to na medaili, Honzo! Pizzizubková je prostě borec! Jasněže jí a spol.držím večer palce! Ať ty Tůůůrky smete ocasem!:-))

A co je to to kešu máslo?:-) hmm....to musí být dobrota.....

2 0
možnosti
Foto

Kešu máslo do každé rodiny:

http://www.grizly.cz/100-kesu-maslo-crunchy_detail/

No, s tím smetením se to nevyvedlo, ale to se dalo čekat... :-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Honzo, no veverky, ty mám rád, jsou to šibalky, Když má člověk štěstí, je radost je pozorovat.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS