Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

máš dar...přemluvit mě číst i to čemu vůbec nerozumím:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo pardon, já zapomněl říct, že se to musí číst pozpátku :-)

2 0
možnosti
Foto

Příspěvek číslo 100:-)

2 0
možnosti

No jo. Ty nepromarníš žádnou stouku:-))))) Že by to byl zvyk z dýžek? Hmm......:-)))

2 0
možnosti

A postřeh závěrečný....tak jsem to v jádru tak nějak pochopil...i když někdo by mohl namítnout, že jsem to nepochopil vůbec:-)

3 0
možnosti

Takovej podobnej už šel jednou kolem!

Nějakej Sokrates, či jak se jmenoval..:-)

2 0
možnosti

Postřeh čtvrtý.....z dalšího jsem již bystře pochopil, že při stavbě baráku musím já, jako Franta, používat komprimované verze cihel;-)

2 0
možnosti

:-)))))) aha, takže se František srazí jen na Frantu......:-))

1 0
možnosti

Postřeh třetí...napadlo mě, že bych mohl při placení u pokladny se slušně nabitou frontou zkusit osmičkový rozbor;-)

3 0
možnosti

:-)))) doufám, že nebudu v té frontě!

1 0
možnosti

Postřeh druhý...po další prostudované sekci matykání jsem si uvědomil, že truhlář s chybějícími prsty, stává se marťanem....tudíž drobný problém tu je...alespoň tedy v matematice;-)

4 0
možnosti
Foto

Po prostudování příručky "Marťanem snadno a rychle" jsem nabyl dojmu, že nejjednodušší cestou je oženit se s čtyřprsou Marťankou :-)

0 0
možnosti

Postřeh první....neb jsem si článek musel rozložit do třech stohů...tak tedy, kdysi jsem pracoval v dřevovýrobě, kde každému druhému truhláři chyběl minimálně jeden prst...zajímalo by mne, zdali takoví lidé nemají pak mezery v desítkové soustavě?;-)

4 0
možnosti
Foto

To sis rozložil správně, Františku. Někteří nedočkavci pozřeli článek na jedno posezení a ještě teď se níže v diskusi svíjí v křečích. :-)

0 0
možnosti
Foto

Prostě počítají rychle, nó :)

1 0
možnosti
Foto

Však mají taky vlastní klub. Říkají si "Rychlé čipy" :-)

2 0
možnosti
Foto

Někdy narazíme na jednoho chlupatého masodárce, někdy na tři a někdy na stádo čítající 25 hlav a odpovídající počet chobotů. Přičemž ovšem narazíme (až na vzácné výjimky), též na 50 klů. Inu, vždy je třeba vidět souvislosti:-)

Jinak opět výborné R^

1 0
možnosti
Foto

Dík. Ono je to někdy obtížné, když se souvislosti schovávají za mamuty :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak, konečně něco politicky nekorektního! ;-D R^

2 0
možnosti
Foto

Kdyby byla matematika politicky korektní,

neříkali bychom "lichá čísla" ale "čísla s deficitem sudosti" :-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS