Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslím, že po moderním člověku klidně můžeme chtít, aby odložil ideologické brýle. Tyhle brýle totiž dost zkreslují. Tím neříkám, že mě neznepokojuje, co se ve světě, v Evropě děje. Ale myslím spíš na neporozumění mezi dvěma lidmi. Třeba já si rozumím asi tak s dvanácti lidmi a to nepočítám svoje děti. Můžeš být v klidu, tobě rozumím. ..to říkám po zralé úvaze. :)

2 0
možnosti
Foto

Tak to jsem si oddychnul. Já už se několik dní zmítám v obavách, že mi nerozumíš... :-)

A ty brýle opravdu zkreslují. Mnoho problémů je při pohledu "bez brýlí" zcela jednoduše řešitelných...

3 0
možnosti
Foto

H49a31n40a 50V90l89k20o35v56á

24. 7. 2016 17:44

A já Vám taky rozumím:-)

1 0
možnosti
Foto

teda vy se nezdáte :-)

1 0
možnosti
Foto

spolu s Šárkou jsem tvůj vděčný čtenář:-)

2 0
možnosti
Foto

jo, tak vy si to čtete v koprodukci ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já ti rozumím! Jen těm tvým blogům nerozumím:-)

1 0
možnosti
Foto

Nejsi ani zdaleka jediná. Já jim taky nerozumím... ;-D

To se prostě někde zduním do němoty a pak mi z mysli najednou začínají vytékat taková všelijaká písmenka... Ten blog je vlastně takový piják na ta písmenka. Inu jaký pán, takový krám... :-)

2 0
možnosti

Hezké. R^ Odpovídá to mé představě boha jako sumě všeho vědomí. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já mám tu představu Boha jako universálního vědomí taky docela rád. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím odjetá z Hradce.. začas zas nachvilku přijetá...

lidem se tam nejlíp žije a mám pocit, že i objektivně, nezbrkle a skoro nejlépe moudře myslí.:-)

tvé pravdy pod kůži jsou prostě podkůžopravdamiR^

2 0
možnosti
Foto

Jo, v Hradci, tam by chtěl bydlet každý :-)

a taky ovládám pár sladkých pokůžolží, kdyby tě pravda omrzela... :-)

1 0
možnosti
Foto

J59a73n 30D51l39o25u36h73ý

20. 7. 2016 20:37

tentokrát v počtech neztracen a hlásím že rozumím pane učiteli :)

4 0
možnosti
Foto

Takhle se hlásí, soudruhu desátníku? A co "tady orel, tady orel"? 8-o:-)

2 0
možnosti

Honzo, k tomu de facto není co dodat. Snad jen....srozumitelněji už to asi nejde!

(Kurandová šeptá bravo!:-))

Díky moc za blog!

3 0
možnosti
Foto

Ale jde... ale muselo by se chtít :-)

1 0
možnosti

MY už nikdy nedá tu šišku salámu dohromady. Já totiž to moje kolečko sežral.

.

R^

4 0
možnosti
Foto

Poznámka v třídní knize, 20. července 2016

Štosel sežral učební pomůcku.

1 0
možnosti
Foto

Dobře vyargumentováno R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.