Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výborná reportáž! ;-DR^To chce ještě jednu...;-)

1 0
možnosti
Foto

Ď :-)

Já se pana Šneka zeptám, esi by něco nenapsal, až se bude vracet.

Třeba Reportáž psanou na obrátce...

2 0
možnosti
Foto

Tak kampa to bude, ctěná stopařko? :-)

1 0
možnosti
Foto

zajíčku, ty seš prostě bourák R^;-)

4 0
možnosti
Foto

A ty jsi zase bourec. Morušový. Pjostě taková hedvábnička :-)

1 0
možnosti

Tak kdyby to šlo, dala bych ti za tento výkon, Honzo, tunometr palců nahoru!:-)

Královská zábava! Díky!

Obraty, jako.... "v plivátku s pečlivě vyholeným slimákem"....se nedají zapomenout:)))))))))))))

4 0
možnosti
Foto

Tunometr palců? 8-o No to abych si pořídil širokorozchodnou lopatu, nebo to budu skládat celý týden :-)

1 0
možnosti
Foto

Dokázal jsi to! Konečně sympatický plž, tomuhle jsem celou dobu fandila.

A ty jsi nejlepší sportovní reportér všech dob. A možná i nejlepší bloger všech dob. Tu poslední větu si radši nečti, ať nejsi nafoukaný. V

4 0
možnosti
Foto

Jo, tak ta beruška co si strhala krovky, to jsi byla ty? Hned si jdu pustit záznam cílové kamery. :-)

A taky jsi největší kecka na východ od Rýna. ;-D

2 0
možnosti
Foto

No tywoe! Ještěže mi to Šárka podstrčila ;-D

3 0
možnosti

Ahoj, má platonická krásko. Nesčuchnem se někde? :-)

2 0
možnosti
Foto

Já jsem si to dneska přečetla znovu.R^ Neuvažoval jsi někdy o vydání knihy?

2 0
možnosti
Foto

neuvažoval, ale soused řezník by byl ochoten vydat můj bachor, prý by z něj byly nejlepší dršťky ve městě :-)

3 0
možnosti

Dobrá imaginace. Chválím, Honzo. Zdá se, že jsi multitalent. R^

3 0
možnosti
Foto

Dík. Já jsem takový prodavač multi-pulty :-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Každý večer si přečtu jeden Obraz. Perličky na dobrou noc;-)

1 0
možnosti
Foto

Taky si občas zajdu do galerie počíst v obrazech... :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS