Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stímnekonečnemjátedyrozhodnějenompředstírám.

Vůbec jsem se nedokázal soustředit od tvrzení, že interval (0;1) obsahuje stejně čísel, jako celá osa. S tím se prostě nevyrovnám. To je stejný, jak kdyby mi vrchní místo svíčkové se šesti donesl jen jeden knedlík a tvrdil mi, že to mám to samý. .-)

1 0
možnosti
Foto

Michale, je spravne, ze se nenechas osolichat.

2 0
možnosti

..vím, že nic nevím...:-/ale prej to nevadí, hlavně když umím zapnout plotnu, myčku, pračku, sušičku, vysavač a ...."rozepnout" na správném místě...tomu nějak nerozumím, ale neva, hlavně, že mám uvařeno, umyto, vypráno, usušeno, vysáto a jsem ráda, že se ještě umím trefit..někdy mi ty čudlíky dávají zabrat...

Honzo, matykejte, hezky se na ty obrázky kouká!!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Teda, vy jste si vybrala na inspekci docela zapařený téma.

Ale jsem rád, že jste to přežila. Aspoň Vás nebudu mít na svědomí...:-)

0 0
možnosti

Tak kantorova množina... :-) Myslím, že jsem právě svědkem materializace toho matematického jevu. Stěhuju se a skoro všechno jsem vyhodila, čehož si všimlo i okolí. Po příjezdu do nového bytu ale zjišťuju, že skoro všechny věci nějak záhadně zůstaly a nevejdou se do nového obydlí. :-) Jedna moje matematicky nadaná ratolest se definitivně nevejde do pokojíku, přesto, že jsme několikrát prošli přes jeho věci a pokaždé vyhodili třetinu... (opravdu! třetinu!) Zítra ho posílám na net, aby si tu kantorovu množinu nastudoval. R^ Třeba je v tom nějaký trik...

3 0
možnosti
Foto

Já se taky u příležitosti každého stěhování snažím toho vyhodit co nejvíc. Kdysi dávno se mi při stěhování z Nového Mexika do Nového Jersey podařilo nacpat všechny moje věci do jednoho auta. To je něco o čem už teď můžu jenom snít... :-)

2 0
možnosti
Foto

na matykání dnes sílu nemám (ostatně nevidím žádnou půvabnou množinu...;-)), ale písnička na závěr mi dnes stoprocentně sedla, ...odstresováváR^

1 0
možnosti
Foto

ty by ses taky pořád jenom půvabně množila :-)

1 0
možnosti
Foto

S matematičkami netančím :))

1 0
možnosti
Foto

To nic, i mezi nematematičkami je hezký výběr ;-D

https://www.youtube.com/watch?v=9QBv2CFTSWU

1 0
možnosti
Foto

Ano...pánskym košilim rozumim. A také přīsaham., že s některými nekonečne hezkými vecmi se kamarádīm.studentsky nepředstírám...a zdravim z mobilu a z kraje srdce meho...tveho

1 0
možnosti
Foto

Já zase rozumím dámským blůzičkám. Ó, jak já jim rozumím. Tu touhu po svobodě.... Tu touhu po rozepnutí.... Myslím křídel. :-)

Tak pozdravuj v Hradci.

2 0
možnosti

...už vím, že žádná mince pro mě není dost malá - ani 1/9 - protože nerada platím.

A jinak zase to podání!:-))))) Ách!

To by záviděla i Serena Williams:-)

Prostě to člověk musí číst, i když neví o čem je řeč!:-)))))))))))))))

Opět valník palců!:-)

3 0
možnosti
Foto

To je teda přímo palcová inflace. ;-D

Asi se stanu podavačem míčků.

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.