Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Umělecky popsaná poklona hudebnímu velikánoviR^ (je až nepochopitelné, jak předokonale vládneš rodným jazykem ze zámoří...):-)

2 0
možnosti
Foto

Dík. Už mi ale občas ten rodný jazyk trochu vynechává... :-) Poslední dobou se mi začíná plést vzpomněl a vzpoměl, už jsem si to musel několikrát vygooglovat...

1 0
možnosti
Foto

závidím ti... nejen kraj... jestli to neva,

Jak ho mám ráda, tak jsem v mnoha směrech neinformovaná a ...taková devátá....

ukradnu si,, tě o něm,, pořádně ještě doma, v klidu a moc ráda dokolaR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Závidím cestám, že mohou vést :-)

1 0
možnosti
FV

Olala, moc hezký, Honzo. Mám tyhle tvé články o hudbě mnohem raději, než ty matematické. Asi to bude tím, že u matiky se můj mozek zasekl už u derivací a integrálů. :-)

A za tvoji Ódu na Beethovena R^

2 0
možnosti
Foto

No to si se zasek těsně pod vrcholem. Spousta lidí to zabalí už v základním táboře :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za nákuk a zdravím :-)

0 0
možnosti

K Beethovenovi nemám nějaký významný vztah ... na rozdíl od Tvých blogů, z kterých si téměř vždy něco odnesu (omlouvám se za ty malé krádeže). Odnesl jsem si i dnes ... i když dost pravděpodobně ne to, co mi bylo tak umně nastraženo .-) Děkuji.

2 0
možnosti
Foto

A mně se hnedka zdálo, že dneska je tam těch písmenek nějak míň než včera...:-)

0 0
možnosti

Hluboká poklona před úžasným zpracováním!

(je to sotva deset dní, co jsem začala přemýšlet, jaký by musel být podnět, abys napsal něco o Beethovenovi - výročí už bylo....A teď - přání vyplněno)

S tim jsem samozřejmě oživila myšlenku na koncertní spojení Deváté s Misou......

Honzo, fakt velký dík!

3 0
možnosti

opr.:-)....s Missou....

1 0
možnosti
Foto

pojal si to populárně vědecky...no já to měl jinak...od útlého mládí jsem hrál v různých bibgítech, hrál ideology pohoršující produkci a nebo se klátil na parketu.:-)

3 0
možnosti
Foto

dáme na to dvě decky a půjdem na to vědecky :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.