Diskuse

nevadí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ ...básník nekonečného mládí pod červenou barvu stále přikládá, políkonko po polínku, slovo po slovu, krok po kroku... do nekonečna:-)

1 0
možnosti
Foto

...polínko po polínku...EU

1 0
možnosti

Tak tady neumím napsat nic lepšího než... mimořádně nádherné!

2 0
možnosti
Foto

Tak zkus něco horšího... :-)

2 0
možnosti
Foto

Zažít nudu, jó, to vadí!

Ale s Řeháčkem to nehrozí:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já se nudím docela rád.

Obzvlášť v ráji s Evou... :-)

2 0
možnosti

R^

.

Stále mám v hlavě obraz čerstvě upražených lístků napichujících se na jehlové podpatky ... to musí být nádherné podzimní lodičky! .-)

1 0
možnosti
Foto

Technicky se tomu říká: podzimní ražniči :-)

0 0
možnosti
Foto

to jsem si početl a poposlouchal:-)

2 0
možnosti
Foto

tak zas popočteme o kus dál :-)

1 0
možnosti
Foto

Kde je domov leta a

s kym tam pobyva?

1 0
možnosti
Foto

Léto má trvalé bydliště v Letňanech, Malinová 28.

Pobývá tam se jednotkou sekáčů rychlého nasazení.:-)

0 0
možnosti
Foto

Vždycky, Honzo potěšíš.:-).. básnička skvěláR^ a text před ní taky ...a písnička na konciR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, ta písnička se mi taky moc líbí. Je to přesně můj šálek čaje a tohle trio jsem vůbec neznal... :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS