Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

zajíčku presóre 8-o mám takový tušení, že si už v matykání budu rovnou pouštět akorát ty písničky :-) ahoooj za vodu V

1 0
možnosti
Foto

Mám podezření, že takhle to dělá 80% čtenářů ;-D A stav se někdy v pantografu (teď jsme v tom prvočíselnym). Je tam bez tebe smutno...

1 0
možnosti
Foto

Zdravim a hodnotim, ze ctenare opet vzdelavas v zakladech vyssi matematiky. Zababi se, tudiz nezlobi a mozna se i pouci.

Jen dobre nechapu, proc do toho musis

michat policajty. Sice je to pekna analogie s tou vetou o limitach. Obavam se vsak, ze mnozi ctenari si budou pamatovat jen ty policajty a limity z hlavy vypusti. :-). No nic, alespon chvili nezlobili.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu a moc děkuju za opravu.R^

(to by mě teda ani ve snu nenapadlo, že to někdo přepočítává :-))

Já jsem asi chtěl původně použít kvadratickou posloupnost a pak jsem to změnil na exponenciální - ale už by to mělo být v rychtigu... Inu matematik říká á, myslí bé, píše cé a správně má být dé.

1 0
možnosti
Foto

Stojím tu (vylezlá ) jako tvrdé y a koukám na Frantu, co je u vstupu. A on mi říká: ,,No, čoveče, killbillová, ta matyka, hlásim to teda nerad, to je na tebe moc, holka, nikam příště radši nelez. ;-(

muzika... palců na 25,4 milimetrů... :-)

1 0
možnosti
Foto

No, tohle bylo hodně technický. Bude líp.

Ještě žes mi neukázala, zač je toho loket.

To by bylo bratru 593 milimetrů. :-)

2 0
možnosti
DT

Zajímavé spojení - matematika a policie. R^

1 0
možnosti
Foto

Škoda, že si to nemyslí i policie :-)

1 0
možnosti

No, asi takhle: obrázky jako obvykle moc zajímavě vyvedené.

A jinak preferuji posloupnost poloh bez limity:-DDD

Díky Honzo, za očekávaný článek, a za dnešní pěkné ráno přes vodu:-))

1 0
možnosti
Foto

Bez limity je život vždycky jednodušší :-)

1 0
možnosti
FV

Krásné spojení matiky, vytříbeného jazyka a dokonce filosofie, Honzo.

Máš můj obdiv a R^ a :-)

2 0
možnosti
Foto

Dík. Ta filosofie se tam musela zatoulat sama o sobě. O tom nic nevím. :-)

1 0
možnosti
JK

K limitám nemám nic, tam je mi to všechno úplně jasné ;-), ale s tím prodlužováním kolejnic bych nesouhlasil. Podle vědeckých údajů stačí, když se venku trochu oteplí a železniční trať se naopak zkrátí, a to klidně o dvacet metrů během několika málo hodin! Je sice fakt, že se později najde ve sběrných surovinách, ale vědecké atraktivitě tohoto jevu to neubírá...

4 0
možnosti
Foto

To bude zřejmě tzv. teplotní odklonivost. Koneckonců proč by se právě železnice nemohla vytunelovat? :-)

0 0
možnosti

Zajici by nemeli vyuzivat k uteku spojitych funkci a my bychom nemeli konvergovat k policejni stanici .-)

2 0
možnosti
Foto

Já bych si dal přímo závazek, že budeme konvergovat pouze k občerstvovací stanici. A zajíce používat jen pro donášku spojitých nádob naplněných zlatavým mokem. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.