Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

Mně se stejská po poustevnici Martině Trojanové. Chudák ženská, aby furt uklízela ten binec po výpravách, a nikdo jí za to ani nepoděkuje.

3 0
možnosti
Foto

Jo, tuhle kolem kamen poházela 10 polínek a já je musel uklízet... :-)

1 0
možnosti

Opravdu jsem byl presvedeny, ze Zuzane ten vrchol doprejes .-)

4 0
možnosti
Foto

No, budeme se holt na konto někdy muset sejít na Ještědu... :-)

2 0
možnosti
Foto

Můžu ti říkat Blogere roku?:-) Protože pro mě seš Bloger roku;-DR^

4 0
možnosti
Foto

Můžeš mi říkat šíbr (šárčin internetový bloger roku) :-)

2 0
možnosti
Foto

Agentura Kačer Donald se proti některým zkresleným vyjádřením sněhověbíle ostře vymezuje... nesedí počet kasin.:-)R^hezký

3 0
možnosti
Foto

Na druhou stranu ale sedí někteří jejich majitelé... :-)

3 0
možnosti
Foto

Ještě teď mě zebou nožky! Já se taky nechám přemluvit ke kdejaké ptákovině :-) Když říkali, že půjdeme trampovat, netušila jsem, že ve skutečnosti mysleli Trumpovat!

V

5 0
možnosti
Foto

Charakter akce se dal vytušit z motta na pozvánce:

Na vrcholku si dáme do trumpety... :-)

1 0
možnosti
JS

:-)R^ tak a to se s dovolením musím podělit s přáteli..

1 0
možnosti
Foto

Klidně i ponásobit :-)

0 0
možnosti
RE

R^ Že by se náhodný host opařil a začal komunikovat?:-);-D

1 0
možnosti
Foto

No, to by byl hezký počinek... :-)

1 0
možnosti

;-D;-D;-DR^R^R^!!V

Ještě, že tam v souvislosti s přítomností Zuzany není zmíněná taky výstavba nevěstince;-D uf! Ale ta šlamastyka s bůvoli na katastrálním úřadu mě zaskočila! To bych nečekala, a takový zádrhel;-D

Ještě, že je Agentura vystřelená kachna tak solidni!R^

4 0
možnosti
Foto

Já vám dám nevěstinec! Klášter! Jedině klášter ;-D

5 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.