Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V rytmu logaritmů

barevný pramen grafů

do svých vlasů si vetknu

však tvým myšlenkám do hloubi nedohlédnu

a tak ti alespoň vařím naše oblíbené tee ;-)

1 0
možnosti
Foto

Pramínek grafů

si ustřihnu potají

já blázen pod polštář

chtěl si ho dát... :-)

1 0
možnosti
Foto

na tvoje blogy chodím zláště proto, abys si potvrdil, že jsem blbej:-)

3 0
možnosti

:-)Jaromíre, ty jsi ďábel! (jsem na tom skoro tak:-))

1 0
možnosti
FF

Postřeh třetí....ano máš pravdu, jako student jsem opravdu dokonale rozhozenej....a to tak, že píšu postřech:-)

2 0
možnosti
Foto

Jsi prostě Mistr jen po střechu... :-)

0 0
možnosti
FF

Postřech druhý....jsem si dosud myslel, že trpím těžkou nerozhodností a chtěl jsem navštívit psychologa...ale je to dobrý, jsem jen inverzní a pomůže matykání:-)

2 0
možnosti
Foto

Na inverznost je nejlepší balit si nohy do listů z logaritmických tabulek.:-)

0 0
možnosti
FF

Postřeh prvý....mě by zajímalo, zdali je inverzní proces i to, že když se někam omylem chystám a botu však nenazuji, přesto jsem se ale vychystal:-)

2 0
možnosti
Foto

Pak jsi zřejmě Chytrý Horák. :-)

0 0
možnosti
Foto

A znas tenhle?

Honili se dva matematici. Ten co honil, zvolal: Az te chytim, tak Te zderivuji. Druhy mu na to odpovedel: Mne to nevadi, ja jsem e na x-tou (e ** x).

Hodne blby for, ze jo? Tento druh vtipu rad nemam.

1 0
možnosti
Foto

Nevim, jestli znas algebraika akademika Korinka. Ucil na Matfyzu. Pracoval za valky a po ni, ja si ho jeste pamatuji. Byl dosti konzervativni clovek a mel rad poradek. Vopenka jednou vypravel, ze na Vedecke rade Matfyzu se Korinek asi pul hodiny zlobil a mluvil o tom, ze uklizecky spatne uklizi, ze mj. zachody jsou spinave. Vopenka tuto diskusi povazoval za ztratu casu pro vedeckou komisi. Ja vsak Korinka chapal, poradek musi byt. Jak jsme mohli dobre delat vysokou matematiku, kdyz zachody byly spinave? ;-)

O Korinkovi kolovala spousta vtipu.

1 0
možnosti
WW

R^ skvělá metodika

1 0
možnosti
Foto

v rytmu logaritmu

za srdce se chytnu

matykání je přec krásné

já su tak šťastné!

3 0
možnosti
Foto

v rytmu exponenciely

jsem rozechvěný celý

výpočty budou mastné

já su dnes tak šťastné :-)

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

No, s tím, že E a Pí jsou iracionální asi nic neuděláme. Tam by nám jiný číselný systém nepomohl. U klasických řetězových zlomků se u E ukazuje jakás takás struktura. Pro Pí se nějaká struktura začíná objevovat až u zobecněných řetězových zlomků (kdy může být čitatel i něco jiného než jednička)

http://mathworld.wolfram.com/PiContinuedFraction.html

Jinak si myslím, že i vyspělejší civilizace ve vesmíru budou muset tak či onak počítat s celými a racionálními čísly. Tam si myslím, že není vyhnutí. Ty 4 algebraické operace jak je známe mi přijdou celkem univerzální...

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.