Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Není všechno růže, co píchá:-)

3 0
možnosti
Foto

To je pravda. Já tedy růže nejsem zcela určitě... :-)

3 0
možnosti
Foto

Krásně pichlave a veselé. Dekuji.

1 0
možnosti
Foto

Toho by se měli chytit výrobci vánočních pohlednic:

foto smrkové větvičky a pod tím: "tak pichlavé a veselé" :-)

0 0
možnosti
Foto

když se řwekne kaktus...vybaví se mi Tequila:-)

1 0
možnosti
Foto

a když se řekne Tequila, vybaví se mi Cambus :-)

1 0
možnosti
Foto

Sú nádherné, len keby tak nepichali:)

1 0
možnosti
Foto

Až se divím, že ještě někdo nevyšlechtil kaktusy s chloupky místo ostnů...:-)

2 0
možnosti
DV

D26a78v75i18d 93V58l42k

4. 1. 2017 15:07

Kakusů a sukulentů mám úplný skleník, takže moje srdcovka.K těm plodům. Plody opuncíi se zavařené prodávají i u nás a dělá se z nich dobrá marmeláda.

1 0
možnosti
Foto

Díky za rozšíření obzoru R^

Ale u té kaktusové marmelády bych se bál, že mi rozpíchá jazyk... :-)

0 0
možnosti

Honzo, to byl krásný výlet! A ty fotky "vousáčů" ale i krajiny, jsou moc úžasné!

Je s podivem, jak některé vysoké kaktusy drží balanc:-), a ty co sedí na "prachu a kamení", pěkně kvetou:-) Holt, příroda je mocná čarodějka!

Díky ti, za skvostné letošní blogové entré!R^

2 0
možnosti
Foto

Tak ona i leckterá česká borovice se dokáže udržet na prachu a na kameni... :-)

2 0
možnosti
Foto

ne, nemohu sem dát odkaz, fotku, nemohu... co mé dceři u okna zcela bez zahradníkova přičinění vyrostlo...dvě kulatá zakrslátka a mezi nimi veliká máma... nebo táta???nemohu... způsobilo by to krach na mužské burze sebevědomí:)).

R^jsou krásný a konečně, když to říkáš ty, tak těm filmům věřím.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pichlavá krása:-)R^

Jednoho chcípáčka mám doma:-))

1 0
možnosti
DV

D23a56v98i31d 70V63l87k

4. 1. 2017 15:08

To je ošklivé takhle titulovat pána domu;-D

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS