Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J91a37r27a 70R70a33n85k

1. 3. 2017 6:27

Do nedavna jsem si myslela, ze ground-hock ve meste nemuze prezit, pred dvema mesici bylo v mistnim Times Collonist, ze mame "bydliste" hermita ground-hocka hned u hotelu Empress. Kratce predtim jsem sla s kamaradkou, otevirali novou cast hotelu a videly jsme spoustu cerstve vyhrabanych vetsich der a neco se sirsim zadkem mizelo do jedne z nich. Barman nam pak potvrdil, ze maji "najemnika". Jinak ti myvalove mi lezou uz do kuchyne, jen tu lisku Ti zavidim.

1 0
možnosti
Foto

Ono je to tady spíš předměstí a navíc s velkým parkem. Ve městě bych groundhogs taky moc nečekal... Naši mývalové jsu celkem plaší a lidí se straní. Ale taky znám jednu paní co bydlí cca 10 mil odtud a ta našla mývala na půdě. :-)

0 0
možnosti
Foto

Až budeš otevírat výrobnu pizzy pro zvířátka, dej vědět, přestěhuju se a budu jim vyprávět (k té pizze) příběhy ze života dobrých lidíVR^

2 0
možnosti
Foto

Já je spíš naučím si tu pizzu dělat svépomocí. Nebo budu za chvíli vařit pro celý les. :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak se stalo přesně to, co jsem čekal. Že v okamžiku, kdy zveřejním blog s těma příšernejma fotkama, tak se lišky přijdou dobrovolně vyfotit... ;-€

Ale nemám zrovna čas (je půldruhé v noci) z toho dělat ty dvojfotky, tak jsem ty nové nasypal zasyrova do toho předchozího pracovního blogu (hned pod ceník)

http://janrehacek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=587909

3 0
možnosti
Foto

Ty hraješ s Hortenzií kličkovanouR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Vidím, že v kraji, kde lišky dávají dobrou noc, to dramaticky žije! Evidentně jsi dobrý hostitel, blahopřeji!

2 0
možnosti
Foto

Jo, je tu celkem živo. Naštěstí jsou ta naše zvířátka docela roztomilá, tak spolu vycházíme dobře. S hrochy by to bylo napjatější

2 0
možnosti

Az se prestehuji k vam do parku, mam oblibenou pizzu casareccia ... ale vyfotit se necham (samozrejme ve tme) i za rizek .-)

4 0
možnosti
Foto

To nejsi sám - lišky mi tuhle naznačily, že za řízek by byly ochotny i panáčkovat :-)

4 0
možnosti

To nic nenííííííí, já jsem potkal na parapetu myš domácí, zaujala bojový postoj a tvářila se výhružně! ......... no tak nic.... :-/

1 0
možnosti
Foto

škoda, že jste to taky nevyfotil, myš v bojovém postoji se často nevidí.:-)

1 0
možnosti

Tak tomu říkám skvělá společnost. Však proč by nemohly lišky pizzu, když oblíbená ježčí pochoutka jsou kočičí kapsičky...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jak říká Hrabal: "Kdo kamarádí se zvířaty, kamarádí s Bohem" :-)

3 0
možnosti
Foto

Tam u Vás.... tam musí být krásně. R^

2 0
možnosti
Foto

Když svítí sluníčko, tak to docela jde. Ale jak je pod mrakem, tak je to na draka - jako všude jinde... :-)

1 0
možnosti
Foto

Reportáž, psaná na kolečku salámu:-)R^

A jsem zajedno s Maruškou, nejlepší, nejmilejší, nejvtipnější....R^

5 0
možnosti
Foto

jsem prostě salámista :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS