Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hledám svoje kořeny

matikou jsou tvořeny

faktoriál derivace

Fourier a jeho transformace

k tomu ještě Diracova funkce

neviny presumpce

možná mezi kořeny

chytím slunce

složený

:-)R^

5 0
možnosti

žít život matematikův?

pro mě jisté uf! uf!! uf!!!

matematické kořeny

nebyly v můj mozek vloženy

jsem čistě ženské stvoření

které myslí u plotny na koření...

Hezké, Vando!! ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

mezi vařením a odjezdem (snad nešlápnu na bludný kořen) se směle nejprve vypořádávám s gamou a do toho si užívám milý popíkVku potěšení:-)

2 0
možnosti
Foto

no, až se vypořádáš, mohla bys nakreslit kreslený seriál Gamáci :-)

1 0
možnosti
PL

mne jste potěšil, mám matematiku rád

3 0
možnosti

mě taky, ráda koukám na zajímavé obrázky...;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,45
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.