Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý nápad. Ještě jsem nehlasoval. Nechám si to na jindy, kdy na to budu mít více času a udělám to důkladně, abych nezapomněl ohodnotit film, který se mi líbil.

Jsem zvědav na výsledek ankety.

Dle mne jedna z nejlepších komedií všech dob dosud je "Báječní muži na létajících strojích". Ta však není česká.

1 0
možnosti
Foto

Jo, z těch zahraničních by dala udělat přímo mega-anketa. Já si třeba z dětství pamatuju na skvělou francouzskou "Muž který procházel zdí" :-)

0 0
možnosti
TG

R^Tomášové dávají Pelíšky. Připojuji se....:-)

2 1
možnosti
Foto

Možná je to jistá nevýhoda, že ty úplně nejstarší komedie byly tak trochu naivní, některé nejsou tolik známé.

Hlasuji za Pelíšky, i když - je to takové sladkobolné.. ale hlášky z filmu jsou navždy součástí naší rodinné konverzace.....

3 0
možnosti
Foto

Tak Pelíšky mi tam hodně chybí:-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem označila asi 20 komedií:-)) Kupodivu ne S Tebou mě baví svět, protože tuhle komedii opravdu nemusím.

Za mě asi první tři místa by byla: Vesničko má...., Vrchní,prchni a Rozpuštěný a Vypuštěný:-) a za nimi všechno ostatní, pod co se podepsal pan Svěrák a Cimrmani:-)

2 0
možnosti
IV

ou - já myslela, že můžem vybrat jen jednu.

2 0
možnosti
FV

Pane, vy jste vdova a Čtyři vraždy stačí, drahoušku. Asi největší šílenosti.

Na samotě u lesa, moc milá komedie, kterou můžu vidět furt dokola.

A vlastně skoro všechny se mi líbí. :-)

3 0
možnosti
Foto

Já jsem taky hlasoval hlavně pro šílenosti... :-)

0 0
možnosti
JT

Hm, dostal jste mne, inspektore. To abych sháněl počítače, z kterých bych mohl hlasovat. U kolegů v práci, pak chodil po sousedech a internetových kavárnách.... Protože tolik hlasů dát bych chtěl;-D;-D;-D PS: a co takhle slavné filmové hlášky? No, nepotěšil jste mne, Řeháčku, ani já Vás nepotěším...nehlasuji, ale karmu dámR^

3 0
možnosti
Foto

No, hlášky by taky byla celkem zajímavá anketa :-)

2 0
možnosti
Foto

Já se z Tebe propadnu do Západního Německa... takové krajní rozhodování on - Řeháštajn (zabiju ho ,pánové).. dá v době , kdy já poslouchám v létě ja guljáju v práge, vesnoj já tóže guljáju v práge... zkrátka nemůžu si dovolit být zde a hlasovat . aby mi předseda komise neřekl- abych z vás neudělal nezaměstnaného.. Naíc jen jedno přihlášení a žádné tady mýdlo, tady mýdlo ... dvakrát.

Vrátím se do hrobu a se mnou přijde zákon... strpení:) Jsi dobrej Díky moc.R^:-).

4 0
možnosti

A bylo taky...ja bydláju za nadrážim...?;-D

2 0
možnosti

Honzo, dobrý nápad! R^

2 0
možnosti
Foto

To mě napadlo asi před měsícem kdy tu proběhl blog Top 10 komedií...

1 0
možnosti

Tak musíte být velkej hračička, takhle pracně sestavovat anketu, ovšem sám se žel nezůčastním, protože vybrat jedinej film bych fakt nedokázal. Ale možná bych mohl vybrat v jiné anketě jeden či dva, které jsem neviděl;-D

1 0
možnosti
Foto

Kdo si hraje, nezlobí.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.