Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám takové tušení, že tato lokalita je prošpikovaná jedovatými hady.

Raději se spokojím s přenesenými, zprostředkovanými dojmy:-D

0 0
možnosti

Zdarec, jezdit kvůli dopravní zácpě do Kostariky? No, nevím jestli nění lepší zajet do Žitné.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Jak říká básník - pro kousek zácpy jel bych světa kraj :-)

1 0
možnosti

Jednou jsem takhle jel z Atlanty do New Orleans a těšil jsem se, jak si po cestě zafotím. Jenže většinu cesty byla napravo hustá vegetace, nalevo hustá vegetace a jediným zpestřením nudné cesty byli pásovci rozpláclí po obou stranách.

Cesty si tedy užívám jinak ... stejně nejhezčí pohledy jsou do očí milé či v nepřehledných zatáčkách .-)

1 0
možnosti
Foto

Slavná poslední slova: "nejhezčí je pohled milé do očí v nepřehledné zatáčce" :-)

3 0
možnosti
Foto

Zdravím Jene, Kostarika je moje příští štace a tak díky za info, po čem to budu jezdit. Přeji pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

Tak to Vám závidím. Kostarika patří k zemím, kam bych se rád vrátil. :-)

0 0
možnosti

R^....foceno za jízdy...?:-)

1 0
možnosti
Foto

Většinou ano, ale ze sedadla spolujezdcova. :-)

1 0
možnosti
Foto

Kamion s cukrovou třtinou:-)

1 0
možnosti
Foto

Raději bych jel za cisternou s rumem. :-)

2 0
možnosti

Některé fotky jsou dost tmavé a s nějakým oparem (asi filtr v předním skle auta). Jináč zajímavé.

Zaujal mě termín "dužnatý les". Asi výtvor Gustavu pro jazyk český? ;-D

1 0
možnosti
Foto

A nebo bylo to sklo zaprášené :-)

Původně jsem měl v úmyslu napsat "prsatý les", ale pak jsem si uvědomil, že tu obíhá blog "Dobrý den, prsa ven" a raději jsem zvolil umírněnější termín, aby tu nebylo přeprsíno.

3 0
možnosti

Moc se mi ty fotky líbí, protože těch "pohlednicových" je hodně. Ale tyhle přírodní momentky jsou vzácné.

Kostariku mám ráda, ostatně jako všechno, co je přes "vodu":-))

Z Kostariky mi nejvíce chutná ovoce, které se sem vozí (banány, žluté melouny).

Honzo, díky!

2 0
možnosti
Foto

Jo, pohlednic už jsem se přejedl. Nastupuje období realismu. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.