Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

...já vlastně v tom matykání pořád vidím tu mouchu na obrázku, jak je tam s vyvalenýma modrýma očima...si tak i připadám, když to pak čtu, akorát já tedy mám oči tmavě hnědé;-D

1 0
možnosti

Nebýt těch očí, tak bych tu mouchu vzala plácačkou!:-D

1 0
možnosti
Foto

nejvíc mě zaujalo Znázornění komplexních funkcí a kdidně i bez vzurečků...ostatnímu stejně

nerozumím :-)

1 0
možnosti
Foto

Jak to říkal baron Coubertin: není důležité rozumět, ale podívat se :-)

2 0
možnosti
IM

Jak si vysvětlujete tu estetiku matematiky? Řád přerůstající v krásu. Vždyť stačí kousíček a jsou to Kupkovy obrazy, nebo jinej kousíček a je to třeba... Asi melu nesmysly. Prostě to nechápu... Moc hezké a zajímavé.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že velké umění spočívá právě ve spojení řádu a chaosu.

Když je toho řádu moc, působí to sterilně, když je moc chaosu, působí to nahodile. Opravdu dobrý umělec sice pravidla respektuje, ale taky ví, kdy je ohnout.

No a v matematice ten chaos dodává komplexita. Proto jsou ty úvodní obrázky jednoduchých funkcíí trochu nezáživné. Ale v okamžiku, kdy se ty funkce začnou kombinovat se ten řád trochu rozloží, protože se začnou mísit různé algebraické struktury a z jejich střetu se pak rodí krása (podobně jako když se setkají různé masy vzduchu a vznikne fronta plodící bouřky).

1 0
možnosti
Foto

Ta exponenicela s kosinem a kosinem - taky dobrý. Psychedelika jak vyšitá. A to vše bez speedu či jointa.

Dneska jsem se díky Vám, Jene, poměl.R^

1 0
možnosti
Foto

Proč vyhazovat peníze za marihuanu, když máme komplexní exponencielu :-)

0 0
možnosti
WW

R^ f(z)=.../z skutečně působivá textura. R^

1 0
možnosti
Foto

Do Umělcova zápisníčku si poznamenávám: "vydělit zetkem" :-)

0 0
možnosti
Foto

Obrázky to jsou pěkné. R^ Líbí se mi ten poslední dole vlevo.

Nevím, jestli si toho jsi vědom, ale tento obrázek je obrazem dnešní doby. Nebo je to Tvůj autoportrét?

Jsou na něm zobrazeny tři čakry.

Centrální na tomto obraze je pupeční čakra, která je energetickým centrem pro materialismus, který dnešnímu světu vládne. Dole je také jasně vidět energetické centrum pro sex. (Ostatní energie jsou dle teorie čaker jen transformací sexuální energie. Tedy tato čakra by nikdy neměla chybět.) Zajímavé je, že nahoře je jasně vidět krční čakra (alespoň její spodní část), která je centrum pro technické myšlení. Také dost typické pro dnešní dobu. Hlava a vyšší čakry na obrázky zcela chybí. Také typické pro dnešní dobu.

Úplně nejzajímavější však je, že na obraze vůbec není vidět srdeční čakra (byť tam celé tělo vidět je), která je nesmírně důležitá a je symbolem pro (vyšší) lásku. Také bohužel dosti typické pro dnešní dobu.

Honzo, zamysli se nad tím. Možná jsi třeba jen podvědomě zobrazil počátek 21. století. Udělej z toho několik grafických listů a prodej to i s mým výkladem za slušný peníz ezoterikům. Uveď všude "Copyright explanation Jaroslav Chudáček, 2017". 10 procent zisku mi prosím Tě pošli. Obratem Ti dodám mé bankovní číslo nebo ještě lépe bitcoinovou adresu.

1 0
možnosti
Foto

A čakra, to jsem teda vůbec netušil :-) díky za osvětu.

Ale nemám pochyb, že dobrý esoterik by z těch obrázků dokázal předpovědět i výsledek fotbalového derby.

2 0
možnosti
Foto

Den ...kdy byl i Victor Vasarely překonán. ..natisknot tohle na trika...design by rehacek...nakresleny a natisteny uši i nos Kafky... Kresleny svaty imikuláš i panorama hradcan by mely honicku se cizozemcum prodat...krasny fakt.:)

2 0
možnosti
Foto

Já už jsem to kdysi na tričkách viděl, ale mám pocit, že tam ty vzorky nebyly vytvořeny barvením definičního oboru, ale ždímáním. :-)

0 0
možnosti

To je vzorů a vzorečků až oči přecházejí!

Vybrala jsem model tangens, na rukávech sínus, a sem tam cáknuté polynomem:-))))

Teď hlavně, aby se to nedomákli u Versaceho!:-D

2 0
možnosti
Foto

Já bych taky chodil oháknutej v tangensu. Kosínus nosej pouze béčka. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.