Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zase fotky na auto_mat ... Co kdybys příště fotil třeba z kola ... nebo z lanovky .-)

.

R^

1 0
možnosti
Foto

Nebo z razicího štítu v metru. Na auto-šach :-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, silnice. Nejhezčí, když po nich šlapeš a nabíráš prach do bot a do vlasů. Možná i někdo zastaví.

1 0
možnosti
Foto

A možná i v kadeřích povíská :-)

1 0
možnosti
Foto

Krásná příroda na krásných fotografiích:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, tam se ošklivá fotografie dělá moc těžko :-)

To už by člověk musel bejt jo kumštýř

2 0
možnosti
PK

Velice krasne pripominky nasi minulosti... Dnes jsem vdecny za kazdou pripominku.

1 0
možnosti
Foto

To je přímo geologická minulost :-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, silnice jsou mnohdy zajímavé. Líbily by se mi fotky z "66".:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Přes dálnici 66 jezdím každý den do práce. Ale vy asi myslíte historickou Route 66. Na tu jsem občas natrefil, když jsem žil v Novém Mexiku, ale fotky nemám :-)

0 0
možnosti
Foto

To by se mi taky líbilo. Jen tak si odskočit do Kanady:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Mně by se zase líbilo si jen tak odskočit do Krkonoš :-)

1 0
možnosti
PK

Kanada, dlouhý sen asi až v příštím životě tam zajedu....jinak nádhera a doufám, že jste si to užil...:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, já mám divočinu rád. Díky za nákuk. :-)

0 0
možnosti

Moc pěkná projižďka. Díky, protože vidět to naživo, zůstane v říši snů.

2 0
možnosti
Foto

A nejhorší je jak jsou ty hory rozlezlý. Člověk ujede 250 km a konec pořád v nedohlednu... :-)

1 0
možnosti
KP

Nádhera. Moje celoživotní touha navštívit tuto krajinu.R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.