Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za hezký kuk do sveta:-) přeji hezke vánoce.

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a hezké svátky i Vám. :-)

0 0
možnosti

J12a49r91a 79R56a50n22k

22. 12. 2017 17:56

R^Prijemne svatky rodine i tem ctyrnohym.pani Myvalova dnes dostala cerstve vejce:-)

2 0
možnosti
Foto

Nápodobně. Jen já jim ta vejce dělám na hniličku. :-)

2 0
možnosti
Foto

Pěkné fotografie. :-) Zpravidla se mi příliš upravené fotografie nelíbí, ty jsi je však upravil s citem. R^

1 0
možnosti
Foto

No občas fotky upravuju, ale tady jsem je z nedostatku času nasypal do blogu nasyrovo, ani velikost jsem tentokrát neupravoval. On ten telefon má dynamic range, takže si s tou tmou celkem poradí :-)

0 0
možnosti
Foto

nevěřím...pro tu hvězdu sis odskočil do Ruska:-)

4 0
možnosti
Foto

Kdepak, tu jsem kdysi ukradl ve fabrice a propašoval ji přes occeán. :-)

2 0
možnosti
Foto

Krásné milé obrázky, ...zdravici jsem poslala pantografemR^:-) (já v mlhavé Anglii vzpomínám na krásné vánočně laděné trochu posněžené Česko...)

2 0
možnosti

J71a68r73a 70R16a44n67k

22. 12. 2017 17:57

U mne na ostrove je slunko a jaro:-)

2 0
možnosti

... a já myslel, že je to o nějaké něžné dívce ... ale i tak jsem si Tvoji reportáž užil.-)

.

Přeji Ti příjemně prožité Vánoce, Honzo.-)

2 0
možnosti
Foto

Původně to mělo být o sněžné dívce, ale na poslední chvíli je unesl sněžný muž

Hezké vánoce. :-)

0 0
možnosti

Milý Honzo, tento blog beru jako předčasného Ježíška, tedy dárek. Udělal mi moc velkou radost (ze všech možných důvodů).

Přeji Ti též pohodové vánoční svátky, a do nového roku hodně cestovatelských zážitků a osobní pohody. A až se rok s rokem sejde, přijde ten tvúj - "devítkový"!:-)

3 0
možnosti
Foto

To jsem rád. Také přeju pohodové svátky. :-)

1 0
možnosti
Foto

V té prodejně hodin...mají tam i dřevěné kukačky?:-) Pěkné fotky,protože nehodnotim kvalitu,ale atmosféru.R^

2 0
možnosti
Foto

Tam mají i atomové kukačky. Akorát místo ku-ku dělají kim-kim :-)

2 0
možnosti

S díky vinšuju jen to, co si přejete sám :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Tak to se připoutejte. To nás čeká hodně krkolomná jízda. ;-D

Všechno nejlepší.R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS