Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdž tak Brokovi do misky :-)

1 0
možnosti
Foto

takhle vytržený z kontextu je to docela dobrý dada :-)

0 0
možnosti
Foto

nevím co jsem...si mě zblbnul:-)

1 0
možnosti
Foto

pak je zde i varianta "nehodící se škrtněte" :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, zasmál jsem se, i když je to vlastně spíš k pláči, protože to v nadsázce ukazuje některé současné pseudointelektuály, kteří se snaží roztahovat. ;-(

To video na závěr je krásné. Zasmál jsem se moc. Je to veselohra, která je naštěstí - na rozdíl od tématu Tvého článku - od reality velmi daleko. Eva Gabor byla krásná žena a vynikající herečka.

1 0
možnosti
Foto

Jo - pseudointelektuál - to je myslím nejpřesnější pojmenování problému.R^

Ten starý seriál mi vnuknul dějovou linku. On je vlastně o tom, jak se jedna "pražská mondéna" přestěhuje na venkov a s manželem tam hospodaří. Je to takový jednoduchý, ale milý humor. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jó, ty buržoázní pavědy. Ještě že nám tu zůstal ten selský rozum.

Dobře se to čte, je to takové košaté, ale pozor, abe ten co to napsal nebel ten intelektuál, mamo.

1 0
možnosti
Foto

Já humanitní vědy nepovažuju ani za "buržoazní" ani za "pavědy".

Když už, tak za buržoazní bych považoval spíš vědy, které významně přispěly k rovoji kapitalismu - především tedy fyziku, chemii, biologii a jejich aplikace v zemědělství i průmyslu. Těch si velmi vážím, protože pokrok, který udělaly technologie za posledních 200 let je ohromující.

Stejně tak si vážím dobrých lingvistů, historiků či sociologů, protože zkoumat společnost je v mnoha ohledech obtížnější než zkoumat přírodu (viz Murphyho zákon: "za přísně kontrolovaných tlakových, tepelných a jiných fyzikálních podmínek se pozorovaný živý organismus chová, jak ho zrovna napadne").

To ale neznamená, že nevidím jak nadprodukce vysokých škol snižuje kvalitu jejich absolventů. A bohužel, pro mnoho z nich pak diplom není pobídkou k dalšímu vzdělávání, ale pouze štemplem na to, aby se mohli vyvyšovat nad spoluobčany, kteří dosáhli "pouze" na vzdělání střední.

6 0
možnosti
Foto

Když si odmyslím to "komerční" zakomponování elementu "Zeman" (sám to pro přilákání čtenářů používám, tak to nemohu kritizovat), tak je to zdařilá satira, která na cosi trefně poukazuje:-)R^

2 0
možnosti
Foto

No, ono s tím Zemanem to bylo obráceně. Já ho do toho nezakomponoval. On tam byl na začátku (v podstatě jsem obrátil perex pana Trčálka naruby) a na to jsem pak naplácal, co mi přišlo na um - jak říkají Slováci. :-)

2 0
možnosti

Pobavila jsem se.Jako nadsazka fajn

Jen nevím, proc je tam zmínka o Zemanovi a selském rozumu...to je tam trochu mimo..Snaha vic zaujmout nadpisem?

1 0
možnosti
Foto

Protože ze Zemana a selského rozumu se to odvinulo. Ale je fakt, že v průběhu psaní se na to nabalilo tolik jiných písmenek, že to těžiště příběhu trochu posunulo. Ale protože je to byla jen pouhá ptákovina, nechal jsem to plavat. :-)

1 0
možnosti

Narval jste to evergreeny internetovských diskusí, takže sice spousta lidí bude juchat jak jsme to zase hezky buřičsky řekli. Ale pokud to bude číst někdo, názorově míň vyhraněný, ukouše se nudou.

2 0
možnosti
Foto

V první řadě musím říci, že tohle je jen nahodilá kratochvíle, která vznikla tak, že v době, kdy jsem si četl blog pana Trčálka, tak zrovna v TV běžel starý farmářský seriál Green Acres. Nic víc, nic míň. Žádné bouření v tom není, maximáně možná snaha rehabilitovat pojem "selský rozum"...

Obecněji: moje životní zkušenost je taková, že ve většině společenských sporů jsou "blbečci" na té i oné straně barikády a tak mi přišlo fér doplnit původní blog jeho "ideologicky zrcadlovým" souputníkem. Já osobně Zemanovi nijak nefandím, ale znám pár lidí, kterých si vážím a kteří ho volili, a tak je tento blog tak trochu i pro ně.

5 0
možnosti
Foto

A to jsem ani na nic nemířil :-)

(díky za nákuk)

2 0
možnosti

Tak tohle jsem vážně nevstřebal. Čekal jsem nějakou ironickou sondu do duší dnešní mládeže, místo toho to vypadá jako utahování si z humanitního vzdělání, které už je značně vyčpělé a podle mého názoru začíná být i poněkud trapné. A to říkám jako člověk, který má vystudovanou přírodovědnou fakultu, dálkově studuje matfyz, osm let působil jako pracovník na zemědělské fakultě a má k zemědělství velkou úctu.

2 0
možnosti
Foto

Doprovodný obrázek i původní zdroj by měly být varováním, že se o vážnou sondu jednat nebude. Ta by vydala na středně silnou knihu...

Toto je pouze hříčka inspirovaná jinou hříčkou. :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS