Diskuse

Zlato nad zlato

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

díky, Honzo, pěkně se to četlo. R^

2 0
možnosti
Foto

ono se to hlavně dobře psalo... :-)

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
KT

vždy mě potěšíte. to se dá říci jen o málokterém z mužů :-)

3 0
možnosti
Foto

Úplně vždy? 8-o Safra, že bych začal používat matematiku jako milostnou předehru? Třeba by z toho bylo vítězství v Super G... :-)

2 0
možnosti
ZS

To jste napsal moc pěkně. DíkyV

1 0
možnosti
Foto

R^ Napsáno moc pěkně i s bonusem. O "zákulisí" jsem nic nevěděla. Díky. :-)

4 0
možnosti
Foto

Dík. Ono to zákulisí má být právě z hlediště neviditelné :-)

2 0
možnosti

nesleduji zimní ani letní olympiádu...nejsem příznivcem sportu. Ale pokud se našim sportovcům daří, např, Martině S., Báře Š. a nyní Ester, přečtu si o nich na netu, zhlédnu i záznam, mám radost, že se jim daří a úspěch jim přeju...určitě z toho mají holky obrovskou radost! ;-D

Fajn článekR^

1 0
možnosti
Foto

Dík. Já ve své blahé lyžařské nevědomosti jsem až do minulého týdne vůbec nevěděl, že nějaká Ester existuje. Ale byla to superjízda :-)[>-]

1 0
možnosti
Foto

Ode dneška můžeme zpívat: Zlato,na krku maaaááš...!";-D

2 0
možnosti
Foto

Sympatická snowboarderka se dvěma zlatíčky na krku hledá urostlého sjezdaře. Zn. rychlé šípy

1 0
možnosti
Foto

Díky za zprostředkování reakcí ze světa, pustila jsem si před polednem sport a sledovala Esterku, tekly mi slzy a teď ten Tvůj zlatý blogR^:-)

3 0
možnosti
Foto

dnes jsme měli, na počest slečny Ledecké, k snídani šampáro

2 0
možnosti
Foto

Já se na její počest postavil na kuchyňské prkýnko a sjel z gauče :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,54
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.