Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

co je tohle zase za nový matykýní, už teď v tom mám hokej:-)

2 0
možnosti

Hokej nebrat, hrajeme fotbal!:-))

1 0
možnosti

...a přeci jen ještě jeden...postřeh. Neměl bys dávat takový náročný studijní materiál na víkend, já pak chodím s křížkem po funuse, trpím samomluvou a depkou, že si nemám s kým pokecat o "bifurkácii";-D

2 0
možnosti
Foto

Naopak, o víkendu není do čeho píchnout a čtenář se může soustředit :-)

2 0
možnosti

Postřeh závěrečný...člověk by řekl, že když strčím do kuličky, je to normální jev, a je vcelku každému jasné, že nakonec někam spadne či zapadne, aniž bych musel něco vypočítávat...ale jakmile se to pojmenuje, hned je to pro někoho, tedy v tomto případě pro mě v zásadě k nepochopení:-)

Jinak Honzo, těmi bubny si mi udělal radost. Bubny to je moje, jak mohu, hned mlátím alespoň vařečkou do kybliku:-)

2 0
možnosti

Postřeh čtvrtý...nějak se to na blogu začíná zelenat....tu zelené klikyháky, tu zelené krvinky,.....holt jaro, no:-)

2 0
možnosti
Foto

a na náměstí protestuj Zelení :-)

2 0
možnosti

Postřeh třetí...ten chaotický režim mě zaujal. připomíná mi to graf, kdy si zapomenu na mobilu vypnout stopaře;-D

2 0
možnosti
Foto

doporučím tě jako testovacího jezdce stáje Chaos :-)

2 0
možnosti

Postřeh druhý: z dalšího čtení jsem nesměle pochopil, že vlastně taková kovová kulička spuštěná z metru na okraj porcelánového talíře, vše z pohledu matematického i filozofického zjednodušuje. Odpadá ekvilibristika a nastává přímočarost:-)

2 0
možnosti
Foto

to bych zkusil na seznamce: slečno, mohl bych vás nesměle pochopit :-)

2 0
možnosti

Takovýto článek mám já vždycky na dlouho....jednak vůbec něco tak dlouhého přečíst a jednak jakž takž nekoukat jak zjara...i když, to se v současné zrovna hodí ;-) takže jen takové laické postřehy. Hned u prvních vět mě napadlo, jaký oblouk opisuje kovová kulička, 2cm v průměru, která je puštěná z metru výšky na okraj porcelánového talíře?:-)

1 0
možnosti
Foto

z metrové výšky žádný, v tom případě dojde k bifurkaci rozbitého talíře :-)

1 0
možnosti
Foto

vy nám teda dáváte pane Řeháčku;-DR^

1 0
možnosti
Foto

tohle byla jen rozcvička, hlavní nářez přijde příště, až se zakousnu do chaosu :-)

1 0
možnosti

Co to?

Blouděním po blogu si připadám jako ta kulička v dynamickém systému, co hledá nejhlubší bod, ale nalézti ho nemohu:-D - tak kroužím dál...

Ale to video...tak tomu rozumím dobře. Skvělé!

Díky, Honzo!:-)

2 0
možnosti
Foto

Však o video jde hlavně - ten text to je jen takový předkrm :-)

2 0
možnosti
Foto

... když tě choreografka předevčírem nechala trůnit uprostřed (talířozdi) ...věděla,co dělá... představa, že rejdíš po molu a hledáš hřiště X a Y místo abys prodal model...:-/...;-) co se týká matematiky, a nejen, Kefalín by se se mnou rozloučil bez odpovědi s takovým tím...aha... tak se mějte, já už musím jít...:)R^

1 0
možnosti
Foto

No, zajímavá spojnice - matematika i móda jsou hlavně o modelování :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.