Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Škoda, že jsi padesát slov s největší karmou vložil jako obrázek. Mohl jsi mít teď karmu článku jako borci, keři si řežou sami pod sebou sebe.-)

.

R^

1 0
možnosti
Foto

Ba přímo sami pod sebou sebíčko ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jene, co mi to děláš, zrovna, když musím psát a nemám čas to v klidu přečíst? To tohle (nepochybně zase) blogové potěšení nemohlo počkat do uzávěrky? I ty jeden...

2 0
možnosti
Foto

Jakýpak klid - nejlepší je číst to při joggingu. :-)

Já to při joggingu psal a proto jsou ty křivky tak zubatý...

2 0
možnosti
MP

Hurá, " keři " vyhráli. To je ještě vzpomínka na zahradu Eden ;-)

1 0
možnosti
Foto

Já si taky nejdřív myslel, že jsou to okrasné keříky... :-)

1 0
možnosti
Foto

Skvělé.

Těší mne stoupající frekvence slova láska. Na druhé straně mrzí totéž u slova Zeman.

Jene karma.

1 0
možnosti
Foto

Na té lásce je nejsmutnější, že on se o ní mluví více než o nenávisti, ale karmu má menší. Asi proto mají komerční zprávy raději demonstrace než festivaly... :-)

2 0
možnosti
Foto

Velmi zajímavéR^. Já jsem nedávno zaznamenal nové slovo, které "odráží původní stav věci", když dva mladíci poznamenali o jedné slečně, že má hezké "čvančary". :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkná slova odrážející původní stav věci jsou také třeba žebrák (asi mu kůží prosvítala žebra), rošťák (protáhl se každým roštím), uličník...

Ta statistika je zajímavá, dík.

3 0
možnosti
Foto

Jo, to jsou hezké doplňky, najmě "žebrák" - přesně ten typ slov jsem měl na mysli. :-)

0 0
možnosti

Takhle mě, Honzo, převézt! Jsem si myslela, jak zase vyklouznu z Matykání, a ono toto - skvělé, zajímavé až pozoruhodnéR^ Velký dík!

No, a protože je čas anket, musím uvést, že v mé soukromé anketě O nejlepšího blogera 2017 (a nejen) jsi stále na prvním místě (čtenost ani karma mě nezajímají)! Gratuluji!:-)V

2 0
možnosti
Foto

Souhlas:-) u mě jsou dva vítězové. Honza a JaromírR^V

2 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.