Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nasel jsem primku, co mela krasne krivky.-)

.

Ty pihovate grafy jsou vzrusujici!

1 0
možnosti
Foto

Ty grafy vytvořila Pipi Dlouhá Punčoška, která má nejen krásné křivky, ale i primky (hodinky) :-)

2 0
možnosti
Foto

Piš mi pětku rovnou,já to nedávám;-D

2 0
možnosti
Foto

Přiznání je polehčující okolnost, takže 4- :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, ale trochu složité. My lenivci už raději používáme programy typu JMP a užíváme si krásu výsledků matematiky bez toho, abychom tu matematiku na pozadí vůbec viděli. R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, softvér toho bude dělat víc a víc. Ale myslím, že občas nezaškodí nadzvednout kapotu a mrknout se, co to tam vlastně bublá. :-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^fakt jsem se nasmála-skoro jsem se smíchy rozsypala;-)R^;-D

2 0
možnosti
Foto

To nic, já vás zase složím. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já si neustále kladu nějaké otázky, ale ta s tou korelací a implikací příčin mezi nima většinou není. Jo a regresí už taky čas od času trpím, třeba když potřebuji k sečtení základních čísel 1 + 2 + 3 kalkulačku.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Tak hlavně tu kalkulačku nenoste zavěšenou moc nízko, aby se vám neodrncala o kameny.... :-)

1 0
možnosti

J44a80n 61H98l89á53v48k16a

9. 12. 2018 10:29

Tak nevím, ale jestli je výraz matykání odvozem ze slova matematika, tak by tam snad mělo být měkké "i".

1 1
možnosti

A co takhle - matematické tykání, tedy matykání, jako meliorativum čehosi neformálního a důvěrného v matematice obecně. :-)

4 0
možnosti

Dnes mám taky regres:-)))) Z bodu ch (chalupa) návrat po půl roce do bodu d (domů). To je masakr!:-D

Takže studium až později:-)

1 0
možnosti
Foto

...nejlépe po Novém roce;-D

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, čtete mi myšlenky a já přidám: Honzo, je advent:-);-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS