Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Tak tohle je opravdová ostuda-přehlédl jsem tenhle blog, ač vyznamenán zařazením do parodovaných. Musel mě na to upozornit až Michal Pohanka. Ani datum jeho publikace mě neomlouvá, byť jsem Silvestra trávil na Šumavě, obklopen přáteli, v družném zpěvu při kytarách a konzumaci nezřízené od kyslíku až po slivovici. Neomlouvá mě ani to, že oslavy pro mě končily až po 5.lednu, kdy jsme naposledy resuscitovali stromeček a dárečky pod ním v nejširším rodinném kruhu od vnuček až po snachy a přítelkyni nejmladšího syna. S pocitem nejvyšího studu vjíždím tramvají Pavla Hewlita ve fialových teplákách Líby Palkové do vířivky Davida Vlka, na rtech Šantrochovu báseň, bosý jak Jan Jílek a v romantickém rozpoložení haluzína Ludmily Svozilové. Zatím na západní frontě sluneční klid, jen má neklidná eruptivní duše hanbou ne a ne zapadnout do smířených červánků... Karma s křížkem po funuse, Jene.

2 0
možnosti
MP

;-DKoukejte laskave min parit a vic psat, to vam radi ten nejpovolanejsi! Vas multitalent, jak vidim, zasahuje skutecne do vsech oblasti.;-)

2 0
možnosti
JS

Teď jsem se protiv proudoví času doštrachala až sem. Lačná dobrého, vycucla jsem blog do posledního písmenka a blaho mě opanovalo z mnohočetnosti psavce jednoho :)

1 0
možnosti
Foto

No a je po svátkách. Stromeček vyvezenej, bramborovej salát sežranej a blog vycucanej do posledního písmenka... :-)

2 0
možnosti
Foto

R^R^ Tak tohle je mistrovství... !!:-)

1 0
možnosti
Foto

a nebo tropické šílenství:-)

1 0
možnosti
Foto

Předsevzetí si žádné nedávám,ale tak jedno mrňavé a nereálné bych mohla. Chtěla bych psát tak dobře a vtipně,jako Ty a Josef.:-)

1 0
možnosti
Foto

No tys tomu zase dala - na tolik dobře píšících autorů jsi úplně zapomněla... :-)

Ale že jsi to ty, tak ti předám něco ze svých tajných triků a dovedností:

"Nechť f je absolutně spojitá funkce na kompatním intervalu..."

(po takovém úvodu lidi vždycky úplně šílej)

1 0
možnosti
KT

no, ano. včera to bylo veselé a mozkové dráhy nemám stále zcela v provozu. takže dodatečně. ať jsou na Vás lidi hodní, ať se Vám vyhýbají choroby, ať máte čas a prostředky zařídit si to tak, abyste byl spokojen. štěstí na vás asi nesedne, na to nemáte kvalifikaci, tak ať máte kliku ;-)

2 0
možnosti
Foto

A já už chtěl nechat vytroubit fanfáry za Váš doposud nejkratší diskusní příspěvek. ;-D Tak budu muset troubit jinde. A doufat, že když se štěstí opravdu hodně unaví, sedne i na troubu. Popřípadě do trouby. Takové smažené štěstí se zelím a houskovým knedlíkem... Mňam.

I Vám všechno nejlepší.

1 0
možnosti
Foto

R^perfektní-jste génius;-);-DR^

ovšem že bych na sebe navlékla fialovou teplákovou soupravu-to ani v rámci boje proti náboženským fanatikům-šťastný a veselý;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Hmmm, tak hadač barvy oblékání ze mne asi nebude. I vám úspěšný rok. :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkně Vy :) a vše nej do nového roku :)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Vy. A nějaký ten superlativ do nového roku i pro Vás. :-)

0 0
možnosti
IM

Úžasné;-D, musíte být velmi pracovitý člověk, Jene. I já Vám přeju povedený rok 2019:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, Matykání to je dřina, zato ptákoviny - ty se píšou samy (já jim akorát chodím pro pivo). Tak ať se vám daří. :-)

0 0
možnosti
JV

Perfektní, jako vždy, pane Řeháčku. Musím se přiznat, že jsem si říkal, jestli letos nezapomenete :-) ...jen tak dál a hodně úspěchů v celém novém roce!

1 0
možnosti
Foto

Já si letos nařídil budíka už v červenci. :-)

I vám úspěšný nový rok.

0 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.