Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jsem přirozeně přirozená blondýna, a tím je řečeno vše. ;-)

1 0
možnosti
Foto

i přirozená blondýna může být komplexní :-)

0 0
možnosti
Foto

Ani jsem se nesnažil pochopit do detailu tu matematiku. Spíš jsem se kochal tou krásou a četl to takovým tím způsobem, když čtete stránku knihy "v celku a najednou" abyste se seznámil s dějem a zjistil, kde jsou zajímavé pasáže, které si potom při dalším čtení vychutnáte. Karma. R^

1 0
možnosti
Foto

on tu matematiku, která za tím je, nechápe v podstatě nikdo - jinak by ta Riemannova hypotéza byla už dávno dokázaná :-)

0 0
možnosti
Foto

Dneska jsem si chtěla udělat cvičně příklady z matematiky z přijímaček na střední školu - hm, asi by mě už nevzali:-P. Ale aspoň mám celkem vytříbené estetické cítění: ty křivky připomínající folklórní motivy, případně krajku, se mi líbí. K čemu jsou dobré, to se ani nesnažím pochopit.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Dobré jsou k tomu, že snižují nezaměstnanost matematiků :-)

3 0
možnosti
Foto

je jaro, grafy částečných součtů mě vzaly za city, ach, ach...to jsem zvědava, co přijde za grafy 9.května, kdy už budeme mít za sebou prvomájové políbení...;-)VR^

1 0
možnosti
Foto

to budou zřejmě grafy hladiny testosteronu v krvi dnes v sedm hodin ráno... ať se na českých tocích toká :-)

2 0
možnosti
Foto

já si to užilaR^ částečné cosi pro zetu 1,4 mi připomíná pohyb spermií, pod tím částečné cosi pro zetu 0.4 učebnicový záznam pro dámský orgasmus... a vedle jak se z toho supertočí kebule (tzv - země se pohnula), částečné zeta 3 jako takový nějaký vaječník a pak je hezké , jak tam skáčou skleničky v odrazech po zemi, kdy soudruzi neudělali chybu, a ten vzorek mám na halence s hlubokým výstřihem... a celé je to opravdu jedno velké jaro;-):))R^ zdravím

1 0
možnosti
Foto

teda s tebou ta járytida pěkně cloumá... tak rychle do postele a vypotit :-)

1 0
možnosti

Moje prirozena cisla homogenni jsou! HEPČí! Je to pravda Riemann neRýman.

2 0
možnosti
Foto

Již staří Rýmané říkali: lepčí číslo v hrsti nežli kapénky v obličeji. Gesundheit. :-)

1 0
možnosti
JB

A sakra, ani přirozená čísla nejsou nejsou úplně normální. Teď už se nedivím ničemu.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, přirozená čísla jsou vysloveně vyšinutá. Co taky čekat od prvočísel a jejich kumpánů. :-)

1 0
možnosti
JP

Měl jsem dát na úvodní varování, že dnes to bude jen pro otrlé. Stejně jako Zeta funkce jsem se nejprve motal kolem falešných spirál, že snad aspoň něčemu porozumím, ale nakonec jsem se přeci jen navinul na tu pravou - poznání, že nejsem tak úplně homogenní s poznatky v článku, ale v pochopení beznadějně konverguji k nule. Kroneckerovo tvrzení bych poopravil v tomto smyslu: Bůh stvořil matematiky, vše ostatní je dílem člověka. Příště zase o mývalech, Jene, ano? Mimochodem, za naši noční diskusi k mému článku o lidech afrického původu jsme byli oba hojně chváleni.

2 0
možnosti
Foto

Bůh stvořil pouze prvního matematika. Ten druhý už vyplývá z věty 10.4: "Dáš mi? A dám, co bych nedala" (někdy též zvané Adamovo lemma). První matematička se ovšem trochu zapletla a místo Banachova prostoru stvořila Ábelovu grupu. Kein problem. :-)

1 0
možnosti
Foto

Krása nádherná. ;-)

Nevíš, jaký je současný stav Riemanovy hypotézy? Byl důkaz, který ve zkratce prezentoval Atiyah 24.9.2018 ověřen nebo vyvrácen? Něco jsem o tom napsal zde:

https://chudacek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=680406

Získal jsem (a to nejen já) dojem, že jeho důkaz je neúplný. Co si o jeho přednášce myslíš? Překvapilo mne, že jsi o tom nic nenapsal, protože je to blízko Tvému podoboru matematiky.

1 0
možnosti
WW

R^ Šlo o důkaz sporem. Proto to utichlo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 402
  • Celková karma 19,53
  • Průměrná čtenost 920x
Devátý nejhorší kuchař na světě, odpůrce politické překorektnělosti, začínající marťan, neúnavný konzument točeného kyslíku a jazykový dobrodruh ab incunabulis. Člen Analytického piva a Gustavu pro jazyk český. Správce Vojensko-českého slovníku.